Ik moet de TV box vanaf het begin van mijn abonnement nu iets meer dan een maand geleden telkens herstarten als deze op stanby heeft gestaan.
Als ik hem aanzet zonder herstart dan geeft de box een seconde een beeldje met geluid. Dan verschijnt een zwart scherm en daarna een wachtkringeltje (moderne zandloper). Dit herhaalt de box tot ik hem herstart.
Enkele keren de de klantenservice aan de lijn gehad. Modem reset gedaan. Ook het kastje waar de glasvezel binnekomt gereset. Probleem blijft bestaan.
Klantenservice heeft technische dienst ingeschakeld nadat ik daar enkele keren voor had gebeld, want blijkbaar kan dat niet in 1 keer.
Op 8 oktober wordt mij per mail gemeld dat ik binnen 5 werkdagen bericht zou krijgen.
Zojuist nog een keer gebeld en de klantenservice moet dan nogmaals een nieuw ticket inschieten ipv dat degene die al is aangemaakt wordt opgepakt.
Kortom ik ben nog steeds niet geholpen.
Technische dienst komt niet in actie.
En ik begin spijt te krijgen van mijn overstap.