Beantwoord

TV box loopt voortdurend vast


Sinds de update lopen beide Entone boxen voortdurend vast. Soms gaat het een half uur goed, waarna het soms wel vier tot zes keer achter elkaar misgaat. Steeds weer komt de melding 'er iets mis gegaan, druk op ok'. Reset van boxen en modem verandert niets. Overigens loopt de box in de woonkamer vaker en sneller vast dan de box in de slaapkamer.

Hebben jullie tips of een oplossing voor dit probleem?

icon

Beste antwoord door Appie2000 17 May 2023, 15:20

Bekijk origineel

136 reacties

@Tommie van Odido 

Onder de nieuwe slogan 'Het kan ook anders' zet de provider in op een hogere klantvriendelijkheid dan concurrenten.

Graag zie ik nog een reactie op mijn bericht van 10 dagen geleden 

Alvast bedankt. 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @SvE, geen zorgen: ik kan hier een onderzoek voor opstarten bij onze technische dienst, zodat zij voor je na kunnen kijken wat er mis gaat met de TV Box. Wat ik ook kan doen is gelijk een nieuwe Mediabox naar je toe sturen, wat de problemen die je nu ervaart met de TV Box zal oplossen. Wil je me aangeven waar jouw voorkeur naar uit gaat? Dan ga ik hiermee aan de slag voor je! 

@Nora van Odido 

Indien er geen extra kosten aan de nieuwe tv box gekoppeld zijn is dit akkoord. Anders graag het technische onderzoek. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @SvE, de Mediabox kost normaal gesproken hetzelfde als de reguliere TV Box (€ 5 per maand) maar er zit een standaardkorting op van € 2,50 per maand. Omdat jij echter nog een vaste (oude) korting hebt op de interactieve TV Box van € 5 per maand waardoor deze gratis in bruikleen is, voegen we nog een korting toe zodat je ook de Mediabox gratis kunt gebruiken. Ga je hiermee akkoord? Dan maken we het morgen nog in orde voor je en wordt de Mediabox uiterlijk donderdag bezorgd.

@Jason van Odido 

Daarmee ga ik akkoord. Bedankt voor de oplossing 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @SvE, ik heb alles voor je in orde gemaakt. De korting blijft bestaan en de nieuwe Mediabox is aangevraagd. Ook zag ik dat je nog een T-50 in bezit had, deze heb ik voor je omgeruild naar een T-56. Alvast veel kijkplezier! 

Mijn entone tv box loopt voortdurend vast waardoor tv kijken nagenoeg onmogelijk wordt

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Ruud van Maarseveen , ik zie dat jij ook nog een erg oude TV Box hebt en ook een erg oud modem. Nu zie ik dat je in aanmerking komt om proactief een modemswap te krijgen en dat Guidion dit nieuwe modem komt installeren, zo te zien hoef je alleen nog een afspraak in te plannen hiervoor. Ik stuur je de afspraaklink in een privébericht. Daarnaast heb ik ook direct onze nieuwe Mediabox voor je geregeld. Met deze nieuwe apparatuur moet het zeker weten stukke beter gaan en kan je weer onbezorgd tv kijken! 😁

Hallo, 

Mijn entone tv box loopt regelmatig vast. Indien er geen extra kosten aan verbonden zijn zou ik deze 

willen omruilen voor een nieuwe mediabox.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @TonR, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik zie dat je op dit moment twee TV Boxen in bezit hebt. De Entone en de Amino, wil je beide TV Boxen omruilen naar de Mediabox? Je hebt op dit moment nog twee oude kortingen, deze kan ik jammer genoeg niet meer toevoegen. Wel kan ik de Mediabox een jaar lang voor je vergoeden. Dit zal je dan in één keer vergoed krijgen. Laat je mij weten of ik iets voor je in gang kan zetten? 

Hoi Tommie,

Ik laat het voorlopig zoals het nu is. Je hoef niets in gang te zetten.

Reageer