Beantwoord

TV box loopt voortdurend vast



Toon eerste reactie

136 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@wimT11H ik dacht dat dit duidelijk was omdat je al in bezit was van twee Amino TV Boxen. We leveren geen TV Boxen meer met een harddiskrecorder. Deze ondervinden namelijk de problemen waar je tegen aan liep. De Amino kost € 5 euro per maand en de Entone met harddiskrecorder € 10. Als je gebruik zou maken van Cloud Opnemen (€ 5 per maand) zou je op het zelfde bedrag uitkomen. Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis.

Duidelijk en inmiddels cloud opnemen ingesteld. Wel erg vreemd dat de  T-mobile-gebruikers hier allemaal eerst individueel tegenaan moeten lopen; geen vermelding over de entone-problemen en de uitfasering bij de communicatie over het nieuwe T-Mopbile TV-app platform. 

Ik heb hier 3 boxen en die lopen entone met harddiskrecorder , deze lopen om de haverklap vast.

Steeds weer komt de melding 'er iets mis gegaan, druk op ok'. Reset van boxen en modem verandert niets. Overigens loopt de box in de woonkamer vaker en sneller vast dan de box in de slaapkamer.

Hebben jullie tips of een oplossing voor dit probleem?

 Ik lees dat de kastjes vervangen dienen te worden.

Reputatie 7
Badge +9

@Jack12 goed dat je dit aankaart!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en ik kan al je TV Boxen uiteraard voor je omwisselen. Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis. Kan je mij laten weten of ik dit voor je kan doen?

@Jack12 goed dat je dit aankaart!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en ik kan al je TV Boxen uiteraard voor je omwisselen. Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis. Kan je mij laten weten of ik dit voor je kan doen?

Ik hoef geen opname functie meer te hebben.  Gewoon dat de tv weer werkt met spoed.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Jack12, bedankt voor je reactie.

Zal ik dan alle drie de TV Boxen omruilen voor een Amino Aria? Als je geen Cloud Opnemen wilt, dit kun je later zelf aanpassen in My T-Mobile, gaat dit ook €10 per maand schelen. Je betaald nu €25 per maand voor alle TV Boxen, de Amino Aria TV Boxen kosten €5 per stuk, per maand. Kan ik dit voor je regelen? Zie graag je reactie tegemoet. 

Doe er maar 2 , de 3de tv wordt niet meer gebruikt. Daar word alleen nog met de PS5 op gespeeld.

Krijg ik ze wel zo snel mogelijk. 

Reputatie 7
Badge +9

@Jack12 bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb alles direct voor je in orde gemaakt. Je krijgt nu twee Amino Aria 7X opgestuurd. Je ontvangt hier nog een bericht van en de zending is ook te volgen in My T-Mobile! Uiteraard worden de TV Boxen zo snel mogelijk verzonden. Je oude TV Boxen hoeven we ook niet meer terug, deze kun je inleveren bij een inleverpunt voor gebruikte apparaten.

Goedenmiddag. Helaas ervaar ik ook dezelfde problemen als de gebruikers hier.

Het gaat bij mij ook om een Entone / Kamai box die na de laatste update veel problemen geeft met de verbinding.
Zelfs van één zender wisselen ( tv of radio ) geeft vaak al de melding dat de verbinding is mislukt.

 

Met vriendelijke groet,

Radvan

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Radvan, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je optimaal en ongestoord tv kunt kijken. Ik heb daarom besloten je TV Box om te ruilen naar een Amino Aria 610. Dit heb ik al voor je in orde gemaakt, je ontvangt hier nog een bericht over en de bestelling is te volgen in My T-Mobile! 

 

Wat mij ook is opgevallen is dat je nog in bezit bent van een DrayTek modem, hier sturen wij geen nieuwe updates meer voor uit. Ik wissel deze ook graag voor je om naar een Zyxel T-50. Hiervoor moet wel een monteur langs komen om het modem en Media Converter te installeren. Het modem en Media Converter worden afzonderlijk verzonden en dienen in ontvangst genomen te zijn voor dat de monteur langs kan komen. Zal ik dit ook direct voor je regelen? 

Hey @Radvan, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je optimaal en ongestoord tv kunt kijken. Ik heb daarom besloten je TV Box om te ruilen naar een Amino Aria 610. Dit heb ik al voor je in orde gemaakt, je ontvangt hier nog een bericht over en de bestelling is te volgen in My T-Mobile! 

 

Wat mij ook is opgevallen is dat je nog in bezit bent van een DrayTek modem, hier sturen wij geen nieuwe updates meer voor uit. Ik wissel deze ook graag voor je om naar een Zyxel T-50. Hiervoor moet wel een monteur langs komen om het modem en Media Converter te installeren. Het modem en Media Converter worden afzonderlijk verzonden en dienen in ontvangst genomen te zijn voor dat de monteur langs kan komen. Zal ik dit ook direct voor je regelen? 

 

Bedankt voor je reactie.

Vervangen van de modem is ook prima. Dan breng ik jullie op de hoogte wanneer het in ontvangst is genomen zodat er een monteur kan komen. Kan dat in de community, of is het makkelijker om het via een andere kanaal te doen ?

 

Met vriendelijke groet,

Radvan

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Radvan, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb meteen de omruiling van het modem in gang gezet. Je ontvangt binnen een paar minuten een bericht om de afspraak in te plannen met de monteur en dat je een nieuw modem gaat ontvangen. Ik zal dit wat verder vooruit plannen of pas inplannen als het apparatuur binnen is! Dan weet je zeker dat alles goed zal verlopen. 

Goedenavond, mijn moeder heeft ook als enkele maanden hetzelfde probleem. 

Elke keer als ze van zender verandert, komt er een foutmelding: er is iets misgegaan, Druk op Oke. Dit duurt dan weer 10 sec of zo, en komt meerdere keren achtereen weer terug. 

graag zou zij hier ook een oplossing voor zien. 

mvg Arnold Berghorst

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Berghorst, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Zou je voor mij het klantnummer van je moeder kunnen toevoegen aan je profiel? Dit kun je vinden in My T-Mobile → Mijn Gegevens → Jouw Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik namelijk kijken wat er aan de hand is en als het nodig is de TV Box voor je omruilen. Laat je mij dit weten als het gelukt is om het klantnummer toe te voegen? Alvast bedankt.

Hi @Berghorst, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Zou je voor mij het klantnummer van je moeder kunnen toevoegen aan je profiel? Dit kun je vinden in My T-Mobile → Mijn Gegevens → Jouw Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik namelijk kijken wat er aan de hand is en als het nodig is de TV Box voor je omruilen. Laat je mij dit weten als het gelukt is om het klantnummer toe te voegen? Alvast bedankt.

Sorry, daar vind ik niks. 
ik heb al een klantnr toegevoegd, maar dat begint niet met 3 letters. Dat zijn 10 cijfers. 

Die stond idd niet helemaal goed. Nu gecorrigeerd.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Berghorst, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb abonnement kunnen vinden. Ik zie dat je moeder nog steeds in bezit is van een DrayTek modem en een oude Entone Kamai 510 TV Box. Ik wissel deze graag allebei voor je om! Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Zal ik dit voor je in gang zetten? Je ontvangt dan een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook kun je dit na de tijd terug te zien in My T-Mobile, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant.   

Hi @Berghorst, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb abonnement kunnen vinden. Ik zie dat je moeder nog steeds in bezit is van een DrayTek modem en een oude Entone Kamai 510 TV Box. Ik wissel deze graag allebei voor je om! Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Zal ik dit voor je in gang zetten? Je ontvangt dan een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook kun je dit na de tijd terug te zien in My T-Mobile, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant.   

Helemaal goed. Ik zal haar inlichten dat ze haar mail in de gaten moet houden. 
Hartelijk dank voor de medewerking. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Berghorst, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb alles zojuist voor je in gang gezet! Je zult zo over alle wijzigingen een bericht ontvangen. Kan je mij, na de installatie, een terugkoppeling geven of alles het goed doet? 

Hallo Tommie,

Mijn schoonmoeder (87 jaar) ondervindt de zelfde problemen. Zij heeft een DrayTek modem en twee Entone Kamai 510b boxen. Op beiden TV's loopt om de haverklap het beeld vast. Zij weet zich dan geen raad. Het enige dat helpt is de stekker eruit en weer erin (en dan lang wachten).

We hebben gebeld met de klantenservice, maar horen al dagenlang niets meer.

Kun jij ons helpen aub?

Met dank en vriendelijke groet,

Paul Seerden

Reputatie 7
Badge +9

Hey @PaulSe, welkom op onze Community!

Uiteraard kan ik dat. Klopt het dat het klantnummer goed staat in jouw profiel? Na aanleiding van je bericht ga ik daar wel vanuit. Wat ik voorstel is het volgende: Ik ga alles voor je omruilen, je krijgt dan twee nieuwe TV Boxen opgestuurd en een nieuw modem inclusief Media Converter. Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Je ontvangt na de aanpassing een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook is dit terug te zien in My T-Mobile, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant. Zal ik dit voor je in gang zetten?

Hey @PaulSe, welkom op onze Community!

Uiteraard kan ik dat. Klopt het dat het klantnummer goed staat in jouw profiel? Na aanleiding van je bericht ga ik daar wel vanuit. Wat ik voorstel is het volgende: Ik ga alles voor je omruilen, je krijgt dan twee nieuwe TV Boxen opgestuurd en een nieuw modem inclusief Media Converter. Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Je ontvangt na de aanpassing een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook is dit terug te zien in My T-Mobile, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant. Zal ik dit voor je in gang zetten?

Hallo Tommie,

Hartelijk dank voor de snelle reactie, het klantnr. staat goed.

Super als je de nieuwe spullen verzend. Als we ze binnen hebben maken we een afspraak met de monteur. Ik laat nog weten als alles is goed gegaan.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @PaulSe, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb alles direct voor je in orde gemaakt. Je zult zo een bericht over de wijzigingen ontvangen, dit is ook terug te zien in My T-Mobile! Zie graag je terugkoppeling tegemoet, als je nog ergens tegenaan loopt, hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar!

Beste Tommie,

 

Ik heb hetzelfde probleem als de andere klanten en ook een Entone box. Zou die ook omgeruild kunnen worden?

 

Groet,

Lisanne

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Lisanne1308 welkom op onze Community!

Ik zie inderdaad dat jij ook nog in bezit bent van een Entone Kamai 510, deze ruil ik graag voor je om. Wat mij ook opviel is dat je nog een oud modem hebt, de DrayTek. Deze ruil ik ook graag voor je om naar een Zyxel T-50. Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Zal ik dit ook voor je in gang zetten? Je ontvangt daarna een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook is dit terug te zien in My T-Mobile, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant.  

Reageer