Skip to main content

TV box loopt vast of afstandbediening werkt niet

• 31 maart 2025
  • 1 reactie
  • 5 Bekeken

Afstandbediening werkt vaak niet naar behoren,  een reset(stroom eraf) van de tv box is dan noodzakelijk. Alleen de TV input knop werkt, zo zet ik de TV box aan als de TV box knop niet werkt. Volume en mute knoppen doen het overigens ook, maar dat zijn functies van mijn televisie. Ik kan de tv en tv box knoppen niet gebruiken, de menus niet bedienen, de tv gids niet in, geen kanaal wisselen etc. Ik kan mij vergissen, maar het zou kunnen dat  de TV box vastgelopen is. In dat geval loopt de TV box dus ongeveer dagelijks vast.

2 april 2025

Hey ​@VageVriend, welkom op onze Community!

Je moet natuurlijk zonder zorgen tv kunnen kijken, ik help je daarom graag verder. Op 31 maart waren er algemene problemen met onze tv dienst. Dat is gisteren opgelost. Ervaar je nu ook verbetering? Zo niet, waar heb je specifiek op dit moment last van? Dan ga ik mijn best voor je doen om dit op te lossen! 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Hey ​@VageVriend, welkom op onze Community!

Je moet natuurlijk zonder zorgen tv kunnen kijken, ik help je daarom graag verder. Op 31 maart waren er algemene problemen met onze tv dienst. Dat is gisteren opgelost. Ervaar je nu ook verbetering? Zo niet, waar heb je specifiek op dit moment last van? Dan ga ik mijn best voor je doen om dit op te lossen! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen