Mijn tv box (Entone Kamai 510b) loopt meerdere keren per dag vast. Een complete reset, met bijbehorende updates, heeft helaas al een paar keer niet geholpen. Als de box dan wel werkt is het beeld heel blokkerig.
Mijn tv box (Entone Kamai 510b) loopt meerdere keren per dag vast. Een complete reset, met bijbehorende updates, heeft helaas al een paar keer niet geholpen. Als de box dan wel werkt is het beeld heel blokkerig.
Hi
Ik vraag alleen je toestemming omdat je momenteel jouw TV Box gratis krijgt. De prijs is € 5 per maand maar je krijgt ook € 5 korting. De Mediabox kost € 2,50 per maand, en je € 5 korting zal vervallen. Ik wil daarom aanbieding dat ik voor één jaar € 2,50 vergoed. Dat vergoed ik wel in één keer, je krijgt dus in één keer € 30 korting van mij terug. Mag ik dit voor je in orde maken? Laat het mij weten!
Hi
Ik vraag alleen je toestemming omdat je momenteel jouw TV Box gratis krijgt. De prijs is € 5 per maand maar je krijgt ook € 5 korting. De Mediabox kost € 2,50 per maand, en je € 5 korting zal vervallen. Ik wil daarom aanbieding dat ik voor één jaar € 2,50 vergoed. Dat vergoed ik wel in één keer, je krijgt dus in één keer € 30 korting van mij terug. Mag ik dit voor je in orde maken? Laat het mij weten!
Hi Cheyenne, dat lijkt mij helemaal goed. Als dat die vervelende storingen en vastlopers oplost, dan zien we de Mediabox graag tegemoet!
Martijn
Super! Het is bij deze geregeld
Goedemorgen,
ik heb hetzelfde probleem. Heb dit online al diverse keren aangekaart bij Odido maar tot op heden is er geen oplossing aangeboden. Graag ontvang ik een nieuwe box zodat het probleem dat zich meer dan een jaar voordoet wordt verholpen.
mvg
gopi
Beste teresa,
fijn dat je het adequaat oppakt. Ik begrijp niet precies wat je bedoelt met 1 tv box gratis actie?. Ik heb een ondeugdelijk product welke ik wil ruilen voor een goed functionerend product. Al ruim een jaar kamp ik met problemen bij het “tv kijken” op de tv. Het is zelfs zo dat we vanwege de irritaties op de tv de mediabox niet meer gebruiken. Op tv alleen nog maar Netflix, Disney of YouTube. Nederlandse kanalen kijken we via odido thuis genoodzaakt op de iPad.
als er kosten verbonden zijn het het ruilen van de mediabox verneem ik dat graag. U kunt de omruil proces in werking zetten. Zodra we de nieuwe box ontvangen zullen we de oude box retourneren.
mvg
gopi kainth
Wanneer kan ik een reactie verwachten?.
Mocht je dit niet willen dan help ik je uiteraard graag om de problemen met de huidige TV Box op te lossen! Wil je de TV Box aansluiten op een andere poort van het modem en mij laten weten of dit verschil maakt? Wil je daarnaast de volgende vragen beantwoorden:
Laat je mij weten welke optie het beste is voor jou? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag!
Hoi teresa,
als ik modem en decoder reset kan ik weer een dag tv kijken. Daarna loopt alles weer vast. Het resetten van alleen de decoder heeft dan geen nut.
- decoder loopt vast op alle zenders
- Bij live kijken en terug kijken. Het lijkt erop dat de decoder geen internet meer heeft of compleet vast loopt.
als het probleem met een nieuwe decoder is verholpen ontvang ik graag een nieuwe decoder.
mvg
gopi
Hey
Goeiemorgen, ook wij ondervinden problemen met tv en opnames kijken. Het beeld slaat vast en dan moeten we de stekker er uit halen en opnames kunnen we niet terug kijken... Hebben wij misschien ook een verouderde box??
Hi
Ik zie dat je inderdaad twee verschillende TV Boxen in bezit hebt, de Amino Aria 610 en de Entone Amulet 515. Ook heb je twee actie kortingen die komen te vervallen na de swap. Dit gaat om, Extra gratis TV Box en Interactieve TV Box met hdrecorder, €5 korting. De Mediabox kost € 5 per maand, je zal een actie ontvangen van € 2,50 korting op de eerste Mediabox. Als ik ze allebei swap betaal je dan € 7,50 per maand voor de Mediaboxen. Ik kan de oude korting niet meer toevoegen maar uit coulance kan ik één Mediabox, één jaar lang gratis voor je vergoeden. Dit wordt wel in één keer verrekend. Ook verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | Odido. Kan je mij laten weten of ik dit voor je kan doen?
Hi
Ik zie dat je inderdaad twee verschillende TV Boxen in bezit hebt, de Amino Aria 610 en de Entone Amulet 515. Ook heb je twee actie kortingen die komen te vervallen na de swap. Dit gaat om, Extra gratis TV Box en Interactieve TV Box met hdrecorder, €5 korting. De Mediabox kost € 5 per maand, je zal een actie ontvangen van € 2,50 korting op de eerste Mediabox. Als ik ze allebei swap betaal je dan € 7,50 per maand voor de Mediaboxen. Ik kan de oude korting niet meer toevoegen maar uit coulance kan ik één Mediabox, één jaar lang gratis voor je vergoeden. Dit wordt wel in één keer verrekend. Ook verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | Odido. Kan je mij laten weten of ik dit voor je kan doen?
Hallo Tommie,
Wij gebruiken nog maar 1 tv box dus er hoeft er maar 1 deze kant op te komen. Wel vind ik opnemen heel fijn dus dan zou ik Cloud opnemen er bij willen hebben.
Hi
Ik heb één TV Box opgezegd en de Amino omgeruild voor de nieuwe Mediabox. Je hebt geluk, de actie korting: Gratis TV Box, is blijven bestaan! Ik zag dat je ook nog een oud modem van ons hebt, ik heb je ook een nieuw modem opgestuurd. Cloud Opnemen kun je zelf aanzetten zodra de order verwerkt en ontvangen is. Dit doe je gemakkelijk in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezier.
Goedenavond wij ervaren thuis ook sindskort issues met de Entone box. Regelmatig reset deze zich vanzelf. Of dienen we deze zelf te resetten, dit meerdere keren per week. Kan dit opgelost worden?
Hi
Hi Nora, voordat ik die stap wil zetten heb ik nog enkele vragen:
Hi
Wanneer je overstapt naar Glasvezel, krijg je inderdaad ook een nieuw modem, wel zou je nu dan de Zyxel T-54 krijgen, op Glasvezel is de Zyxel T-56 mogelijk. De reden dat je op DSL geen Zyxel T-56 modem krijgt, is omdat dit een fiber only modem is. De TV Box wordt niet automatisch omgewisseld. Wel werkt de nieuwe Mediabox zowel op DSL als Glasvezel.
Over de smart tv:
1. Wanneer je het Cloud Opnemen pakket neemt, kun je op alle devices (Mediaboxen, TV apps, mobiele telefoon app) programma's opnemen en afspelen en verder kijken. Super handig natuurlijk omdat de opnames in de cloud worden bewaard!
2. De TV-gids is ook te zien en te gebruiken op de Mediabox.
3. Opzich is beide een goede optie om tv op te kijken. Mocht je bijvoorbeeld een extra tv ook hebben, wat geen smart tv is, kun je ook daarop de Mediabox aansluiten. De Mediabox werkt als een Android box en kun je ook jouw favoriete apps op installeren zoals Netflix, Videoland etc. Zelf vind ik ook de navigatie op de Mediabox makkelijker. Maar dit is natuurlijk persoonlijk. Je kunt altijd de Mediabox uitproberen en mocht je denken van ik heb eigenlijk wel genoeg aan de Samsung TV app? Dan kun je de Mediabox ook weer uit het abonnement halen via Mijn Odido en naar ons retourneren.
Meer informatie over het nieuwe modem en de verschillen tussen de Zyxel T-54 en de Zyxel T-56 vind je in dit topic: Zyxel T-56: hoe werkt het? | Odido community. Het grote verschil tussen deze modems en jouw huidige modem, is dat je met het nieuwe modem toegang hebt tot Wifi 6. Het huidige modem heeft enkel Wifi 5.
Het nieuwe modem is daarnaast ook APAS met 4 LAN-poorten.
Het Zyxel modem kun je verder niet in bridge modus zetten, maar je kunt als je router VLAN ondersteuning heeft dan kan je deze mogelijk direct aansluiten op de mediaconverter en kan je de Zyxel er zelfs tussenuit laten. In dit topic lees je de vereisten: Eigen modem: wat zijn de vereisten? | Odido community.
Weet je zo voldoende?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.