Skip to main content

Goedenavond, al sinds geruime tijd hebben wij problemen met het terug kijken van de opnames. Zodra wij naar het opname menu gaan blijft deze op een zwart beeld hangen.  Van stroom af halen en weer aan het stroom zetten helpt soms. Heb al contact gehad met de klanten service hierover. Zij gaven aan dat het probleem bekend was en dat er aan een oplossing gewerkt werd. Dit duurt nu wel erg lang en wordt behoorlijk vervelend.  Is dit probleem al opgelost en is er wat anders aan de hand?

 

Groet,

Jordy

Hi @Jordy1979, heel goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Ik wilde gelijk een kijkje nemen bij jou achter de schermen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet uit op je abonnement. Kan je aangeven of jij een Entone Amulet 515 TV Box thuis hebt? Het klopt inderdaad dat dit issue nog speelt en daar balen wij zelf ook erg van. Gelukkig heeft een klant nu zijn TV Box naar ons kantoor op kunnen sturen, zodat mijn collega's van de technische dienst uitvoerig hierop kunnen testen. We doen er echt alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Excuses voor het ongemak. Ik wil je graag laten weten dat zodra dit is opgelost, ik graag een seintje van je ontvang. Dan maak ik namelijk direct een passende vergoeding voor je in orde! ❤️


Hi @Jordy1979, heel goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Ik wilde gelijk een kijkje nemen bij jou achter de schermen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet uit op je abonnement. Kan je aangeven of jij een Entone Amulet 515 TV Box thuis hebt? Het klopt inderdaad dat dit issue nog speelt en daar balen wij zelf ook erg van. Gelukkig heeft een klant nu zijn TV Box naar ons kantoor op kunnen sturen, zodat mijn collega's van de technische dienst uitvoerig hierop kunnen testen. We doen er echt alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Excuses voor het ongemak. Ik wil je graag laten weten dat zodra dit is opgelost, ik graag een seintje van je ontvang. Dan maak ik namelijk direct een passende vergoeding voor je in orde! ❤️

Ik heb inderdaad de Entone Amulet 515 TV Box. Heb je nog meer informatie nodig?

Groet Jordy


Hoi @Jordy1979,

Thanks voor je terugkoppeling! Verder hebben we niks van je nodig. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je te fixen. Wil je ons op de hoogte houden in dit topic? Superbedankt! 


Hoi @Jordy1979,

Thanks voor je terugkoppeling! Verder hebben we niks van je nodig. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je te fixen. Wil je ons op de hoogte houden in dit topic? Superbedankt! 

Dankjewel Boris. Ben dan nog wel benieuwd naar de passende vergoeding waar Lisa het over heeft gehad.  


Hoi @Jordy1979,

Ik durf het je niet met zekerheid te zeggen wat de precieze vergoeding zal zijn, maar deze zal in ieder geval in orde worden gemaakt wanneer de problemen zijn verholpen. Er zal dan in overleg met de technische dienst en onze TV specialisten worden gekeken naar wat passend is voor jou. Laat het daarom ook vooral weten wanneer de problemen zijn opgelost voor jou, in dit topic. Aan de hand daarvan kan mijn collega @Lisa dan voor jou aan de slag.


@Lisa Ook ik heb bovenstaande probleem. Vastlopen met openen van opname menu. Ik heb een entone 27 uit het Vodafone tijdperk.

 

Wat is de oplossing?

 

Mvgr M.


@Boris kan jij me helpen?


Hi @M. Sommers, hartstikke goed dat je dit aangeeft! Ik help je hier heel graag bij. Wil je eens een zogenoemde powerflip uitvoeren? Dit doe je als volgt:

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Heeft dit het probleem verholpen?

Ik heb zojuist jouw verbinding gecheckt en er is nog voldoende opname capaciteit. Dit kan dus niet de boosdoener zijn. Ik hoor dan ook graag of de powerflip heeft geholpen. De volgende stap zou een factory reset van de TV Box zijn. Maar die wil ik pas uitvoeren met jouw akkoord, want alle opnames zullen hiermee verloren gaat. Weet dat ik dit zo snel mogelijk wil fixen voor je! 🍀


Hoi, bedankt voor de tip, ik heb het geprobeerd maar helaas nog steeds een zwart scherm.

 

Mvgr M. Sommers


@Lisa (sorry) was de @ vergeten.. :-)


Hi @M. Sommers, top dat je dit meteen kon uitvoeren! Ik zou graag een factory reset van de TV Box voor je willen uitvoeren. Wil je mij hier een akkoord voor geven? Houd er dus rekening mee dat alle opnames hiermee zullen verdwijnen. 


@Lisa is prima. Kan nu ook niet bij de opnames 🙂.


Helemaal super @M. Sommers, thanks! Ik heb net gelijk de reset uitgevoerd. Kun je zo checken of dit de oplossing was? Fingers crossed! Zo niet, dan ga ik een verzoek voor je indienen bij onze technische dienst om dit tot op de bodem uit te pluizen. 


@Lisa het werkt weer. Geen zwart scherm meer en de test opname die ik net gemaakt heb is zichtbaar.

 

Bedankt 


Yay, super fijn om te lezen @M. Sommers! Heel graag gedaan en veel kijk-plezier.