Skip to main content

Sinds begin deze maand overgestapt naar T-mobile en wat is dit slecht!! in vergelijking met Ziggo. Ik heb mega spijt van mijn overstap. Dit kan je geen interactief televisie kijken noemen.

 

Onderstaande stappen etc heb ik allemaal uitgevoerd, maar ELKE dag moet ik de stekker uit de box halen..

Het terug kijken van een opname terwijl de uitzending nog bezig is.. niet te doen. Telkens vastlopen, eruit en opnieuw openen en dan kan je weer een paar minuten kijken. We leven in (bijna) 2023 dan kan een opnamen toch op de achtergrond doorlopen, zoals gezegd dit kan je geen interactief tv kijken noemen.

  1. Hoe is de TV Box aangesloten? Gaat er een directe kabel naar het modem of zit hier nog apparatuur tussen? Denk aan een switch, een adapter of een koppelstukje. 
  2. Ervaar je ook problemen met Live TV of is het echt alleen bij opnames dat het vastloopt? 
  3. Gaat het om één en dezelfde opname die vastloopt of speelt het ook bij nieuwe opnames?
  4. Kun je de opname wel via TV Anywhere terugkijken? 
  5. Kun je een speedtest uitvoeren met een computer die bekabeld verbonden is? Welke snelheid haal je hier? 
  6. Is het modem rechtstreeks aangesloten op het ISRA-punt? Kun je eventueel checken met een andere DSL kabel (max lengte anderhalve meter)?

Hoi @Dandydan, fijn dat je aan de bel trekt, het liefst zie ik je zorgeloos genieten! Begrijp ik het goed dat je alleen een probleem ervaart als je een uitzending aan het bekijken bent die tegelijkertijd opgenomen wordt? Of zijn er nog andere situaties waarin je problemen ervaart? Heb je zelf de vragen die je hebt uitgeschreven uitgevoerd of? In ieder geval wil ik je graag aanraden om een fabrieks reset van de TV Box uit te proberen: Hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset? Dit geeft de TV Box een flinke opfrisser om mee verder te kunnen!


Reageer