Skip to main content

Sinds maandag loopt onze tv continu vast en blijft de tv box zichzelf herstarten

We hebben de stroom er al langer afgehaald modem uit en aan maar het blijft zich voordoen.

Wat kunnen we hieraan doen?

 

Groet Chris 

Soms gaat het een uurtje goed


Hi @Christiel, goed dat je aan de bel trekt en welkom op de Community! Dit gaan we zeker oplossen. Ik ben zo vrij geweest om je verbinding te controleren. Eén ding valt me meteen op: je maakt nog gebruik van een zeer verouderde TV Box met harddisk. Deze loopt op zijn laatste benen en wil daarom graag meteen voor je vervangen. Met onze nieuwe Mediabox kun je weer zorgeloos televisie kijken en een hele tijd vooruit! Lees hier alle voordelen en functies van onze Mediabox

We moeten wel iets bespreken. Momenteel betaal jij € 5 per maand voor deze TV Box met harddisk. Onze Mediabox heeft geen harddisk maar maakt gebruik van Cloud Opnemen. Dit is super handig, je kunt opnames overal waar je wilt inplannen via onze app en op ieder apparaat bekijken. Voor de Mediabox betaal je € 2,50 en voor Cloud Opnemen € 5. In totaal ga je dus maandelijks € 2,50 meer betalen. Ik wil dit graag voor je rechttrekken. Ik wil je daarom aanbieden om voor één jaar deze € 2,50 te vergoeden. Dit bedrag krijg je dan in één keer van mij terug.

Een keer zullen we de TV Box die jij hebt sowieso uit faseren. We kunnen er dus maar beter op tijd bij zijn. Mag ik de ruiling en de vergoeding in orde maken? Laat het mij weten, dan zorg ik er zo voor dat je snel weer zorgeloos televisie kunt kijken!


@Cheyenne van Odido  dat kijkt ons heel fijn als je dit in orde kan maken we hebben alleen de doos van de oude box niet meer is dat een probleem?

Groet Chris


Hi @Christiel ik heb het meteen voor jou in orde gemaakt. Je ontvangt zo een bevestiging per e-mail over de nieuwe Mediabox en nog een aparte bevestiging voor de vergoeding. Je dient alleen nog Cloud Opnemen te activeren, zodra je de Mediabox in huis hebt en aangesloten. Dit kun je gemakkelijk aanzetten in Mijn Odido: Mijn Odido Internet + TV | Bekijk je facturen of wijzig je abonnement voor thuis

Geen zorgen! Je hoeft de huidige TV Box niet naar ons te retourneren. Gezien deze al verouderd is en wij deze niet meer uitleveren, kun je deze wegbrengen naar een recyclepunt. Meer informatie hierover, vind je ook terug in de bevestigingsmail die je zo ontvangt. 

Mocht je uiteraard verder nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik sta hier voor je klaar! 😁


Hoi, gisteren een update gehad van onze tv ontvanger en nu blijft hij continu opstarten. 
de stroom en de aansluiting op de modem al een paar keer eraf gehaald. Maar het probleem blijft helaas. 
Hebben jullie hier een oplossing voor.

Met vriendelijke groet,

joost


Hi ​@Joost Middendorp, dat is zeker niet de bedoeling. Heb je de Mediabox echt een volledige minuut van de stroom af gehaald? Dit moet er namelijk voor zorgen dat hij uit de loop gaat. Mocht het hierna nog steeds voorkomen, wil je dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toevoegen aan je profiel? Dan kijk ik met je mee! 


Hoi Nora, ik heb de stroom inderdaad langer dan een minuut eraf gehad. Meermaals zelf. De ontvanger lijkt in een loop te hangen. 
 

Grt. Joost Middendorp 


Hi ​@Joost Middendorp, dat is zeker niet de bedoeling. Heb je de Mediabox echt een volledige minuut van de stroom af gehaald? Dit moet er namelijk voor zorgen dat hij uit de loop gaat. Mocht het hierna nog steeds voorkomen, wil je dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toevoegen aan je profiel? Dan kijk ik met je mee! 

@Nora van Odido  , ik heb de stroom inderdaad langer dan een minuut eraf gehad. Meermaals zelf. De ontvanger lijkt in een loop te hangen. 

Grt. Joost Middendorp 


Reageer