Sinds maandag loopt onze tv continu vast en blijft de tv box zichzelf herstarten
We hebben de stroom er al langer afgehaald modem uit en aan maar het blijft zich voordoen.
Wat kunnen we hieraan doen?
Groet Chris
Sinds maandag loopt onze tv continu vast en blijft de tv box zichzelf herstarten
We hebben de stroom er al langer afgehaald modem uit en aan maar het blijft zich voordoen.
Wat kunnen we hieraan doen?
Groet Chris
Soms gaat het een uurtje goed
Hi
We moeten wel iets bespreken. Momenteel betaal jij € 5 per maand voor deze TV Box met harddisk. Onze Mediabox heeft geen harddisk maar maakt gebruik van Cloud Opnemen. Dit is super handig, je kunt opnames overal waar je wilt inplannen via onze app en op ieder apparaat bekijken. Voor de Mediabox betaal je € 2,50 en voor Cloud Opnemen € 5. In totaal ga je dus maandelijks € 2,50 meer betalen. Ik wil dit graag voor je rechttrekken. Ik wil je daarom aanbieden om voor één jaar deze € 2,50 te vergoeden. Dit bedrag krijg je dan in één keer van mij terug.
Een keer zullen we de TV Box die jij hebt sowieso uit faseren. We kunnen er dus maar beter op tijd bij zijn. Mag ik de ruiling en de vergoeding in orde maken? Laat het mij weten, dan zorg ik er zo voor dat je snel weer zorgeloos televisie kunt kijken!
Groet Chris
Hi
Geen zorgen! Je hoeft de huidige TV Box niet naar ons te retourneren. Gezien deze al verouderd is en wij deze niet meer uitleveren, kun je deze wegbrengen naar een recyclepunt. Meer informatie hierover, vind je ook terug in de bevestigingsmail die je zo ontvangt.
Mocht je uiteraard verder nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik sta hier voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.