wat is de levertijd van de tv box?
Hallo
Als je een bestelling hebt geplaatst dan ontvang je deze gewoon bij het installatie pakket, dat is ongeveer een week voor de installatie datum.
Dank je, maar ik installeer zelf, alleen de box aansluiten. De vraag is hoelang na bestelling box wordt hij geleverd.
Bedoel je dat je een nieuwe tv box hebt besteld omdat de andere defect was? In dat geval zou je hem binnen een aantal werkdagen kunnen ontvangen mits alles juist is geregeld.
Hoi
Bedankt voor je antwoord. Ik wacht nog even en kom er dan later op terug.
@Jason, weet dat je vakantie hebt maar als je terug komt heb je misschien tijd om deze te beantwoorden.
Als je een extra TV box besteld, hoe lang mag het dan duren voor die binnen komt?
Vind 5 werkdagen dus best te lang eigenlijk, en die wacht ik nu al en nog geen beweging in het geheel gezien, wel iets, dat er in de My T-Mobile staat dat ik vanaf 18/7 een derde box in het pakket heb a 5 euro.
Als het om een box gaat die gewoon uit voorraad geleverd wordt lijkt me het niet zo moeilijk om vandaag besteld morgen in huis te hanteren.
Als het tenminste een beetje modern distributie bedrijf is, welke geautomatiseerd werkt.
Sinds de overgang naar het andere distributie bedrijf gaat er nogal eens wat mis. Als je pech hebt kan het tot 4 weken duren(Mijn ouders hebben dit ook al meegemaakt met een standaard tv box moest vervangen worden) Maar gelukkig was er een T-Mobile moderator die snel tot actie overging en was het binnen twee werkdagen opgelost.
Hoi
@Bemu, idd max 3 dagen zou normaal zijn, Vianen flikt het de volgende dag al.
Dus idd, die nieuwe distributie partner is geen groot succes, nog nooit zoveel klachten gelezen over pakketten die niet verstuurd worden.
Wat Bemu ook al zegt, binnen drie dagen zou toch moeten kunnen bij standaard producten. Heb het bij het vorige distributiebedrijf meegemaakt eerste box binnen na 3 dagen deze bleek defect de volgende box was na 2 dagen binnen.
Dat zijn normale levertijden.
Ja dat zou ook gewoon normaal moeten zijn, vandaag bestellen, morgen inpakken en versturen derde dag in huis.
Maar ergens in dit proces gaat bij de nieuwe distributie iets mis, of de bestellingen komen niet door vanaf T-Mobile, of truus moet alles handmatig opschrijven en vergeet wel eens wat of zoiets.
Bij ons is vandaag tot 18 uur bestellen en morgen in huis voor een grote klant, en dan hebben we het over 10 tot 15 trailers vol, en dat moet ook nog allemaal gepikt worden in rolcontainers, zal TM niet aan komen denk ik.
Er is nog hoop misschien dat Ginny nog wat kan regelen.
Maar dit is niet zoals het hoort en je ziet dat ook terug hier. De opstart fase zou nu wel voorbij zijn? Toch?
Ik weet in ieder geval wel wat ik doe als ik een modem probleem krijg, gelijk overstappen, ga geen dagen weken wachten op een nieuwe of oplossing.
Bij Telfort heb ik 1 defect modem gehad, in de ochtend gebeld riedeltje gedaan en de volgende dag een nieuw modem in huis, dat is hier wel anders.
Heb ook een probleem met het modem gehad. Dit was zeer snel opgelost. Monteur stond binnen twee dagen op de stoep. Tijdelijk een oplossing gemaakt daarna binnen vijf werkdagen een nieuw modem( van Draytek naar Zyxel)
Dat overstappen is een mogelijkheid maar het is overal wel wat.
Natuurlijk is het overal wat, maar zoals TM vorig jaar was toen ik de boel afsloot met problemen en hoe het nu gaat is er toch een hoop achteruit gegegaan, en als je hier leest dat men gewoon weken tot maanden zonder zit zonder dat de klant op de hoogte gehouden word en dan ook nog naar anderennwijzen als schuldige nou dan heb ik geen zin om dat af te wachten.
Inderdaad, de communicatie kan en moet beter. Ook het verzenden van apparatuur kan en moet sneller. En ook moet ik je gelijk geven dat er geen verbetering zichtbaar is. Zit al vanaf de periode dat het Vodafone was er is in die tijd wel wat veranderd en zeker niet alles ten goede. Maar wat problemen betreft heb ik denk ik geluk. Het valt bij mij wel mee. Kom bij UPC vandaan na 4 maanden problemen die ze niet konden oplossen ben ik overgestapt. En nu zit ik nog steeds hier
Hey
Ik neem het stokje van zowel Jason als Ginny over. Die TV Box had natuurlijk al lang bij je gearriveerd moeten zijn! Normaal gesproken ontvang je de TV Box nog dezelfde week bij een bestelling. Sorry dat je al een tijdje aan het wachten bent. Ik ga hier achteraan en ervoor zorgen dat er zo snel mogelijk een TV Box jouw kant op komt. Bij een update laat ik je gelijk iets weten in dit topic.
Hoi @Piotr we gaan het zien of die nu wel een zetje richting mijn huis krijgt, zoals ik al zei, ik heb geen haast, heb hem vroeg genoeg besteld om dit op te vangen.
Hoi
Hey
Ik heb vandaag het bericht ontvangen dat je nieuwe TV Box vandaag wordt verzonden. Bedankt voor je geduld!
Hey
Wanneer ik je gegevens bekijk dan zie ik dat je bestelling van een TV Box op 27 juli niet meer is doorgezet. Begrijp ik het goed dat je nu nog één TV Box erbij wenst te bestellen? Zo ja, dan maak ik dat graag voor je in orde.
Dat is je goed gelukt
Hi
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.