Alles net geïnstalleerd maar nu krijg ik de volgende melding. Wat is er mis?
Alles net geïnstalleerd maar nu krijg ik de volgende melding. Wat is er mis?
Hallo
In principe komen alle meldingen neer op een communicatiefout tussen de TV Box en het modem. Je gaat daarom uitsluiten waar het euvel zit.
- Geef het modem een reset en wissel de internetkabel van poort 3 naar 4 of andersom.
- Sluit de TV Box rechtstreeks aan op het modem. Koppel dus alle switches, adapters of andere verlengstukjes los. Er zit dan alleen een internetkabel tussen de TV Box en het modem.
- Geef de TV Box een reset of zelfs een fabrieksreset als dat kan.
Is het hiermee verholpen, dan kun je weer een switch of adapter aansluiten. Komt de foutmelding terug, dan weet je precies waar het probleem zit.
Als het niet lukt, laat het gerust weten
Sluit eerst het modem aan en wacht tot de eerste 5 lampjes groen branden. zet pas daar na de tv box aan
Bedankt voor jullie antwoord. Tv doet het helaas nog steeds niet. Mijn internetverbinding deed het heel even en toen niets meer. Ik denk dat het daaraan ligt
Hoi
Ik heb direct een lijnmeting gedaan en constateer dat je nu inderdaad helemaal geen verbinding meer hebt op alle diensten. Mag ik een factory reset voor je uitvoeren, dat lost in veel gevallen de issue op? Je kunt dit ook zelf doen natuurlijk:
Zyxel VMG8825-T50
1. Druk met een tandenstoker of paperclip de Factory Reset in (naast de powerknop aan de linkerkant van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan.
2. Laat de Factory Reset na 10 seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
3.Check of je modem weer diensten heeft, dit kan drie minuten duren. Op de sticker op het modem staan de username en wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het modem.
Als dit niet werkt, gaan we vervolgstappen ondernemen. Geen zorgen, we komen tot een oplossing!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.