Vorige week heb ik een nieuwe modem gekregen en moest ik de TV Box opnieuw registreren. Echter is het niet mogelijk om te registreren, omdat er niets ingevoerd kan worden bij klantnummer en pincode.
Hier heb ik vorige week vrijdag uitgebreid telefonisch contact over gehad. Uiteindelijk is hiervoor een ticket bij de technische dienst ingediend. Toen ik maandag nog niets had gehoord, heb ik jullie maar weer gebeld. Bleek dat er niets met het ticket was gedaan omdat deze meteen weer was afgesloten. Er is toen handmatig een ticket ingediend, maar tot vandaag nog steeds geen reactie.
Zojuist weer contact gehad met een van jullie medewerkers en nu kreeg ik te horen dat het nog steeds in onderzoek is een dat ik maar niet afwachten.
Inmiddels zit ik dus al een week zonder tv. Ja, ik heb wel de mogelijkheid om via TV Anywhere te kijken, maar dat is niet ideaal aangezien de internet snelheid hier niet bar hoog is en tijdens primetime uren wil dit nog wel eens geregeld vastlopen.
Ben al jaren een zeer tevreden klant, echter gaat er de laatste maand erg veel mis. Na problemen met het internet, snelheid dat steeds wegviel, wat pas na een maand is opgelost omdat er niet eerder een monteur kom komen. En een andere TV Box die geen connectie met het netwerk kon maken, nu dus weer dagen lang zonder TV.
Waarom moet ik hier zo lang op wachten? Kan er niet gewoon een nieuwe TV box gestuurd worden?