Skip to main content

Sinds twee weken kan ik niet meer TV kijken. Hij zegt “De TV box is opnieuw opgestart, druk op OK om te starten met kijken”. Maar wat ik ook doe: ik kan de knop niet indrukken met mijn Samsung One Remote. Nieuwe One Remote gekocht: nog steeds. Alle knoppen doen het - volume e.d. werkt goed, maar ik kan de knop OK niet indrukken. Nu al twee weken geen TV. Helpdesk gebeld: niet bereikbaar of “ koop nog een nieuwe afstandsbediening” (a 60 euro). Ik vind dit erg vervelend. 
Wat kan ik nog proberen voor ik weg ga bij Odido? Word er gek van. 

Welkom op onze community! @Vincent de Axe 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik kan mij voorstellen dat je hier van baalt. Ik help je graag verder, zodat je binnenkort weer kan genieten van TV! 

Ik zie dat je nog gebruik maak van onze oude TV Boxen. Ik weet zeker dat dit probleem is opgelost met onze nieuwe Mediabox. Heb ik jouw toestemming om de beide boxen om te ruilen? Hier zitten verder geen extra kosten aan verbonden. 

Indien ik het verkeerd begrijp en je alleen gebruik maakt van de Odido Smart TV app, ben ik benieuwd of je al eens hebt geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren?

Indien dit niet werkt, ben ik benieuwd naar het volgende: 

  • Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
  •   Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  •    Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?

Ik ben benieuwd naar jouw terugkoppeling! 

 


Goededag, 

ik heb slechts 1 box maar als dat een oude is dat wissel ik die graag om voor een nieuwe als daarmee het probleem verholpen wordt!

mvg, Vincent


@Vincent de Axe Super, ik wil dit gelijk voor je regelen. Nog even dubbel checken, voor dat ik de bestelling plaats. 

 Ik ben gelijk nogmaals gaan controleren, maar in ons systeem staan echt 2 TV Boxen. Gelukkig hoeft deze TV Box toch niet meer geretourneerd te worden. Je betaald hier op dit moment wel voor. Heb ik jouw toestemming om dit op te zeggen? 

Volgens onze administratie ben je jouw abonnement in maart 2017 met 1 TV Box begonnen (initiële bestelling). Vervolgens zijn hier in april 2017 nog 3 TV Boxen aan toegevoegd. In december 2017 zijn er weer twee TV Boxen uit het pakket verwijderd. Sindsdien heb je altijd twee TV Boxen gehad volgens onze administratie. 

Laat je mij weten hoe het zit? Ik ga dan gelijk de Mediabox voor je bestellen! 


Goededag, geen idee, maar inderdaad: er kan er 1 opgezegd worden, dus ik heb maar 1 nieuwe tv-box nodig ter vervanging van degene die het nu niet doet.

Mvg en dank, Vincent 


Hi @Vincent de Axe, helemaal duidelijk. Ik heb dit direct voor je in orde gemaakt! Zoals Teresa aangeeft hoef je de oude TV Boxen niet terug te sturen. Zodra de nieuwe Mediabox verzonden is, krijg je een e-mail om het pakket te kunnen volgen. Zo weet je precies wanneer de bezorger bij je op de stoep staat. Hou je me op de hoogte zodra je de Mediabox ontvangen en getest hebt? 


Reageer