Skip to main content

Sinds twee weken problemen met Entone TV-box. Alles al geprobeerd, nu weer gereset. Dan moet ik mijn Odido klantnummer in pincode invoeren, maar dat kan niet. De afstandsbediening van Samsung werkt, BN59-01247a, maar er gebeurt niets als ik cijfers wil indrukken om mijn klantnummer in te voeren. Hetzelfde met mijn Samsung One Remote: ik kan gewoon niets invoeren. Dus al twee weken geen TV. Odido: help aub.

Welkom op onze community! @Vincent de Axe 

Goed dat je dit gelijk aankaart. Ik help je graag om dit op te lossen, zodat je weer kan genieten van TV! 

Heb je al eens geprobeerd om de TV Box terug te zetten naar fabrieksinstellingen? In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset? | Odido community

Mocht dit niet werken, kan ik twee dingen doen: 

  1. Ik maak een ticket aan naar mijn collega’s van de technische dienst. Zij zullen dit verder voor je onderzoeken. 
  2. Ik kan onze nieuwe Mediabox naar je toesturen. Hier zitten geen extra kosten aan verbonden. Meer informatie over de Mediabox? In dit topic lees je alles! Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community.

Laat je mij weten of dit heeft geholpen en wat je wil? Ik sta in ieder geval klaar om voor je aan de slag te gaan! 


Halo, in een andere thread ben ik al met jullie in gesprek, dus ik zal deze verwijderen. 


Reageer