Mijn tv box hapert vaak bij het aanzetten . Al verschillende keren contact gehad, alles geprobeerd zonder resultaat. Ik wil nu een andere tv box, want dit is heel irritant.
Hoi
- Welke handelingen voer je uit waarna het ontstaat?
- Ervaar je dit op 1 of meerdere zenders?
- Op welke zender speelde dit de laatste keer?
- Ook als er op alle zenders problemen voordoen, zijn voorbeelden nodig. Ik ontvang graag twee voorbeelden met de zendernaam, programma, datum en tijdstip.
Alvast bedankt voor je moeite! Groetjes, Ishana
Goedemorgen Ishana,
Heb alles al geprobeerd, ook met een collega van u aan de lijn.
Het gebeurd als de tv box aangezet wordt, maakt niet uit welke zender er dan op dat moment aan staat.
Lees hier op het forum dat het wel meer gebeurd, en die hebben gewoon een nieuw kastje ontvangen., probleem opgelost.
Dus wil ik graag een nieuw kastje, zodat dit probleem, wat al heeel lang gaande is, opgelost is.
Hoi
- Op welke zender speelde dit de laatste keer?
- Ook als er op alle zenders problemen voordoen, zijn voorbeelden nodig. Ik ontvang graag twee voorbeelden met de zendernaam, programma, datum en tijdstip.
Dan kan ik het voor je doorzetten. Voor nu wens ik je een hele fijne jaarwisseling! Groetjes, Ishana
Goedemiddag,
Ik heb dit al vaker gedaan, en ik ga dit niet nog een keer doen.. omdat alle gegevens kwijt geraakt zijn bij jullie.
Omdat t kastje niet verouderd is, kan deze toch niet goed werken? En dat is gewoon t geval.
Hi
Vandaag een storing om 15.55 uur 192 tv
Dank
Espn1 21.40 uur
Sbs6 5.45 uur
Hey
Ok bedankt, ik laat t u weten of alles goed werkt of niet
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.