We hebben tv internet en bellen maar nu is het kastje niet zo goed elke keer loopt die vast en stoekert elke keer en we hebben er 2 maar de andere is met verhuizen kwijt geraakt dus heb er nog maar 1
Bladzijde 1 / 1
Hi Ilze, daar gaan we meteen wat doen! Gelukkig hebben we een mooi topic voor dit soort problemen 🙂 Zou je in ieder de geval de volgende stappen eens uit willen voeren, dit zou het probleem moeten verhelpen:
1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.
1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.