Skip to main content

Ook ik ben zeer ontevreden over de TV box na mijn overstap vanaf Tweak/Ziggo.

Het apparaat is traag (lang zwart beeld bij zappen), reageert slecht op de afstandsbediening (soms niet dus druk je nog een keer en word het alsnog twee keer geregisteerd), de volgorde van zappen is onlogisch (knopje naar beneden om omhoog te zappen?)

In mijn zoektocht naar een oplossing na 2 maanden frustratie zie ik dat jullie een nieuw apparaat hebben.

 

Kan ik mijn huidige TV Box omruilen voor een Mediabox?

Ik zie dat jullie dat vaker hebben gedaan voor bestaande (net nieuwe) klanten, vaak met behoud van korting op de TV box of anders gecompenseerd.

 

Alvast bedankt!

 

Edit: Zie nu ook dat de nieuwe box CEC ondersteund (eindelijk!) Ik wil er heel graag één :D

Hoihoi @rbonl , geen zorgen. Uiteraard mag je om de Mediabox vragen! 😁 Ik regel dit dan ook met alle liefde voor je. Je behoudt met de wijziging inderdaad de huidige kortingen die je hebt, dus dat komt ook helemaal goed. Zodra de Mediabox onderweg is met DHL ontvang je nog de track & trace-code. Ook ontvang je zo een e-mail met de instructies hoe je de huidige TV Box kunt retourneren. Ik weet zeker dat de nieuwe Mediabox je heel goed gaat bevallen. Houd je ons op de hoogte?


Hoihoi @rbonl , geen zorgen. Uiteraard mag je om de Mediabox vragen! 😁 Ik regel dit dan ook met alle liefde voor je. Je behoudt met de wijziging inderdaad de huidige kortingen die je hebt, dus dat komt ook helemaal goed. Zodra de Mediabox onderweg is met DHL ontvang je nog de track & trace-code. Ook ontvang je zo een e-mail met de instructies hoe je de huidige TV Box kunt retourneren. Ik weet zeker dat de nieuwe Mediabox je heel goed gaat bevallen. Houd je ons op de hoogte?

 

Hoi Demi, hartstikke bedankt! Box is inmiddels binnen en aangesloten.

Wat een ontzettend fijn apparaat tov de vorige versie. Top!

Groet!


Wat mooi om te lezen @rbonl! Super bedankt voor deze update. Geniet van de Mediabox! 😊


@Demi van Odido en @Cheyenne van Odido, in navolging van de vorige auteur, moet ik helaas aangeven dat ook wij zeer ontevreden zijn met onze huidige TV ervaring bij Odido.

De overstap van ZIGGO naar Odido is vorig jaar al niet zonder slag of stoot gegaan (internetsnelheid), maar sinds begin december, reageert de TV Box zeer slecht; ook na een aantal volledige reset:

  • Het openen van de gids geeft tot wel 4 seconden zwart beeld. Als de inhoud dan verschijnt en je gaat naar de volgende blz., dan geeft de gids wederom een zwart beeld.
  • Als je in de gids een zender opschuift, blijft de informatie van/over de zender ‘hangen’ op de vorige zender.
  • De TV box reageert slecht op de bijgeleverde afstandsbediening; óók na het vernieuwen van de batterijen. Als je van zender wilt wisselen, dan duurt het (te) lang voordat de box reageert; hierdoor druk je soms 2 of meerdere keren op de wisseltoets en krijg je de verkeerde zender.
  • Wanneer je een film/uitzending opneemt en deze, tijdens de opname, alvast afspeelt - dan kan je nl. de reclame doorspoelen - dan stopt het afspelen ergens in de opname en is niet meer door te starten; ook opnieuw afspelen vanaf start geeft geen oplossing. De opname is niet compleet bewaard.
  • Ik heb in mijn pakket ook Viaplay. Echter, kan ik hier alleen gebruik van maken door te streamen via een ander apparaat.

Kwa TV beleving en ervaring zijn we na de overstap dus niet echt verwend; de irritatie en frustratie wordt bij mij en mijn gezin alleen maar groter en dat is jammer en niet nodig.

 

Nou lees ik gelukkig dat jullie een nieuw apparaat hebben. Graag willen ook wij de TV Box omruilen voor een Mediabox?

Ik lees dat jullie dat vaker hebben gedaan voor bestaande, maar ook net nieuwe klanten. Dit gebeurt dan met behoud van korting op de TV box of anders gecompenseerd. Weliswaar als uitzondering, maar vanwege bovenstaande negatieve TV ervaringen, hoop ik daarvoor in aanmerking te komen.

 

Alvast bedankt!

 

 


Hi @Wencesk geen zorgen: ik heb jouw huidige TV Box gelijk omgeruild voor de nieuwe Mediabox! Ik heb er het volste vertrouwen in dat deze Mediabox de oplossing is voor de problemen waar je nu tegenaan loopt en dit jouw TV ervaring zal verbeteren. Dit heb ik uiteraard met behoud van kortingen voor je geregeld. Zodra de nieuwe Mediabox onderweg is, krijg je van DHL een e-mail zodat je het pakket kan volgen. Zo weet je precies wanneer het bij jou bezorgd gaat worden. Ook zul je van ons een e-mail ontvangen met instructies voor het retourneren van de oude TV Box. Ik wil je alvast veel kijkplezier wensen met de nieuwe Mediabox! 


Hi @Wencesk geen zorgen: ik heb jouw huidige TV Box gelijk omgeruild voor de nieuwe Mediabox! Ik heb er het volste vertrouwen in dat deze Mediabox de oplossing is voor de problemen waar je nu tegenaan loopt en dit jouw TV ervaring zal verbeteren. Dit heb ik uiteraard met behoud van kortingen voor je geregeld. Zodra de nieuwe Mediabox onderweg is, krijg je van DHL een e-mail zodat je het pakket kan volgen. Zo weet je precies wanneer het bij jou bezorgd gaat worden. Ook zul je van ons een e-mail ontvangen met instructies voor het retourneren van de oude TV Box. Ik wil je alvast veel kijkplezier wensen met de nieuwe Mediabox! 

Hi @Nora van Odido - top, dat is pas echt service verlenen!
Ik zag dat e.e.a. zelfs al via de mail is bevestigd.
Dank! Ik zal tot laten weten hoe hij bevalt. 


Reageer