Skip to main content

Ik woon in Sassenheim en we krijgen geen zenders op de televisie. Het modem en de TV van de stroom afgehaald en weer er op gezet. Nog steeds geen televisie. Bij het opstarten van de TV box zien we wel het ODIDO scherm.

Hi @dimitry_gilissen, goed dat je hier een topic voor start! Ik wilde direct meekijken naar je TV Box en signaal maar ik zie dat je inmiddels via een andere weg contact met ons hebt gehad. Er is een gloednieuwe Mediabox naar je onderweg. Dit komt zo helemaal goed! 😀


Hi @dimitry_gilissen, goed dat je hier een topic voor start! Ik wilde direct meekijken naar je TV Box en signaal maar ik zie dat je inmiddels via een andere weg contact met ons hebt gehad. Er is een gloednieuwe Mediabox naar je onderweg. Dit komt zo helemaal goed! 😀

 

Hoi Cheyenne,

dank je wel voor je bericht. We krijgen inderdaad een nieuwe box opgestuurd. Ik heb ook al een link ontvangen van de  DHL track and trace, deze werkt helaas nog niet. Gisteren hebben we weer via de APP op de mobiel TV gekeken, want de oude box werkte weer niet. Hopelijk kan je ons snel een werkte DHLT&T sturen.

Dank je wel.


Hoi @dimitry_gilissen, wij kunnen geen track&trace-code sturen, sorry. Dat gaat via onze verzendpartner, in dit geval DHL. Wat voor melding krijg je wanneer je de t&t opent?


Reageer