Skip to main content

Als ik wil opnemen, geeft mijn tv box aan, dat ie vol zit en er geen nieuwe opnames mogelijk zijn, terwijl ik hem helemaal heb leeg gehaald .Er zitten dus geen opnames meer in.  Kan dus niets opnemen nu, heb alles al verschillende keren gereset, ook het modem, maar niets helpt. TV werkt wel goed, alle zenders doen het, dus wat kan er loos zijn? Voorheen werden ook bestaande opnames zomaar gewist, en konden niet meer worden afgespeeld. 

Hi ​@Pipsie, goed dat je dit laat weten en bedankt voor wat je allemaal al hebt getest! Ik heb meteen met je meegekeken. Ik kan de oorzaak niet direct ontdekken, maar voor zover ik kan zien is deze TV Box aan het einde van zijn latijn. We hebben inmiddels een prachtige nieuwe Mediabox. Dit wil ik graag voor je omruilen, zodat je weer zorgeloos kunt genieten van TV en het opnemen van je favoriete programma's. Let wel: onze Mediabox heeft geen harddisk meer. Hiervoor dien je Cloud Opnemen aan te zetten in je abonnement. 

Momenteel betaal je € 5 voor de TV Box met harddisk. Onze Mediabox kost € 2,50 en Cloud Opnemen kost € 5 per maand. Dit betekent dat je per maand € 2,50 meer gaat betalen. Ik zal deze kosten in dat geval voor een jaar vergoeden! Wel wil ik de omruiling echt aanraden. In de toekomst zullen we dit sowieso gaan doen, omdat onze oude TV Boxen uit de running gaan. Onze nieuwe firmware is niet meer geschikt voor deze boxen. Ik hoor het graag!

Hallo, dank voor de snelle reactie! Graag ga ik op jullie aanbod in en ruil ik mijn oude box in voor een nieuwe! Zal weer even studeren zijn op de werking haha maar ik neem aan dat het  zichzelf wel zal wijzen. Zie de nieuwe box snel tegemoet! Nogmaals dank voor de moeite!  Groetjes Pia.

Hi ​@Pipsie, ik heb direct de nieuwe Mediabox voor je aangevraagd! Zodra deze onderweg is krijg je een e-mail van ons om het pakket te kunnen volgen. Ook heb ik de vergoeding voor je in orde gemaakt, dit wordt met de volgende factuur verrekend. Ik gebruik zelf ook de nieuwe Mediabox en ik moet zeggen dat ik er erg snel aan gewend ben geraakt. Vergeet je niet om Cloud Opnemen aan te zetten zodra je de Mediabox hebt ontvangen? Dit kan je eenvoudig regelen in je Mijn Odido account. 

Dank voor de snelle service!! Het zal wel lukken neem ik aan👍👍 fijne jaarwisseling!

Reageer