Als ik wil opnemen, geeft mijn tv box aan, dat ie vol zit en er geen nieuwe opnames mogelijk zijn, terwijl ik hem helemaal heb leeg gehaald .Er zitten dus geen opnames meer in. Kan dus niets opnemen nu, heb alles al verschillende keren gereset, ook het modem, maar niets helpt. TV werkt wel goed, alle zenders doen het, dus wat kan er loos zijn? Voorheen werden ook bestaande opnames zomaar gewist, en konden niet meer worden afgespeeld.
Hi
Momenteel betaal je € 5 voor de TV Box met harddisk. Onze Mediabox kost € 2,50 en Cloud Opnemen kost € 5 per maand. Dit betekent dat je per maand € 2,50 meer gaat betalen. Ik zal deze kosten in dat geval voor een jaar vergoeden! Wel wil ik de omruiling echt aanraden. In de toekomst zullen we dit sowieso gaan doen, omdat onze oude TV Boxen uit de running gaan. Onze nieuwe firmware is niet meer geschikt voor deze boxen. Ik hoor het graag!
Hallo, dank voor de snelle reactie! Graag ga ik op jullie aanbod in en ruil ik mijn oude box in voor een nieuwe! Zal weer even studeren zijn op de werking haha maar ik neem aan dat het zichzelf wel zal wijzen. Zie de nieuwe box snel tegemoet! Nogmaals dank voor de moeite! Groetjes Pia.
Hi
Dank voor de snelle service!! Het zal wel lukken neem ik aan fijne jaarwisseling!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.