Hoi @Stefanovitch, goed dat je het meldt op de Community!
Je hebt wellicht al een paar stappen doorlopen, maar kun je voor de volledigheid onderstaand stappenplan nog eens doornemen en dan checken of dat de foutmelding en blokken in beeld verhelpt:
Voer een reset uit zonder UTP-kabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit je TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen.
Indien dit nog niet het gewenste effect teweeg brengt, wil ik hier graag grondiger naar laten kijken. Laat me weten wat ik voor je kan doen, dan schiet ik zo snel mogelijk weer te hulp. Stay safe and healthy!
Ik lijk hetzelfde probleem te hebben als hierboven beschreven en heb meerdere keren deze stappen doorlopen. Een keer kwam het beeld terug maar sinds eergisteren hebben we geen televisie meer.
We zijn net overgestapt en hebben continue problemen gehad met T-mobile en zijn erg ontevreden, telefonisch zijn jullie onbereikbaar. We willen graag gewoon normaal tv kijken, iets wat bij tele2 ook gewoon kon?! Graag wil ik op zeer korte termijn iemand die me echt kan helpen! Helaas is het onmogelijk om over te stappen, heb veel spijt van deze overstap!
Hi @irenesbosch, excuses voor de late reactie. Zo te zien heb je inmiddels al contact gehad met een collega via Facebook. Is het gelukt met hulp van mij collega? Zo niet laat dan even weten wat er precies niet werkt en welke melding je in beeld ziet staan (je kan eventueel screenshots toevoegen) dan kijk ik graag met je mee!