Beantwoord
TV Box gaat niet aan
Beste,
Ik wil mijn tweede tv box installeren, maar deze gaat op geen mogelijkheid aan; het rode lampje blijft branden en deze kan niet met de afstandsbediening aangezet worden. Ook resetten door het kleine pinnetje 10 seconden in gedrukt te houden werkt niet. Ik heb deze box al sinds de Vodafone tijd, maar nog nooit gebruikt.
Waar zou dit aan kunnen liggen?
Ik wil mijn tweede tv box installeren, maar deze gaat op geen mogelijkheid aan; het rode lampje blijft branden en deze kan niet met de afstandsbediening aangezet worden. Ook resetten door het kleine pinnetje 10 seconden in gedrukt te houden werkt niet. Ik heb deze box al sinds de Vodafone tijd, maar nog nooit gebruikt.
Waar zou dit aan kunnen liggen?
Beste antwoord door Brian
Hi Marcel, brandt er wel een lampje op de afstandsbediening als je een knopje indrukt? Zo niet, vervang dan even de batterijen van de afstandsbediening die bij de TV Box hoort. Als dit niet werkt koppel de afstandsbediening dan opnieuw aan de TV Box. Hoe je dit kan doen vind je hier. Als er dan nog steeds geen lampjes branden laat het dan even weten, dan stuur ik een nieuwe afstandsbediening naar je toe!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.