Skip to main content

Wij hebben nog een (oude) entone tv box. De afstandsbediening is oud en de knoppen worden lam. Kan ik een nieuwe krijgen?

Hoi @Joris van drunen, het klinkt inderdaad alsof je afstandsbediening aan pensioen toe is, ik zorg graag voor een waardige vervanger! Ik heb alleen nog een beter voorstel: zal ik je Entone TV Box met harddiskrecorder omwisselen voor een nieuwe Mediabox? Het enige waar je wel rekening mee moet houden is dat de Mediabox werkt met Cloud Opnemen in plaats van met een harddiskrecorder. Wél is het mooie hiervan dat je de opnames kan terugkijken op al jouw apparaten. Ook kan je via de Mediabox genieten van TV apps. Alles over de Mediabox vind je hier: Odido Mediabox.

Als je graag een Mediabox wil ontvangen zet ik de wisseling snel voor je in gang! 

Wij hebben nog een (oude) entone tv box. De afstandsbediening is oud en de knoppen worden lam. Kan ik een nieuwe krijgen?

Hallo Cal, 

Deze is inderdaad wel aan vervanging toe. Zet het maar in gang, zijn hier kosten aan verbonden?

Hi @Joris van drunen, nee, je gaat zelfs omlaag in de prijs. Je huidige TV box kost € 10 en met je korting € 5, de Mediabox kost € 5 en met korting € 2.50! Ik heb het voor je in gang gezet, je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en zodra de Mediabox verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido.

Ik zie ook trouwens dat je nog een oud modem in bezit hebt. Deze vervang ik ook graag voor je alleen moet er wel een monteur langskomen om het Mediaconverter te installeren. Is dat ook goed? 

Hi @Joris van drunen, nee, je gaat zelfs omlaag in de prijs. Je huidige TV box kost € 10 en met je korting € 5, de Mediabox kost € 5 en met korting € 2.50! Ik heb het voor je in gang gezet, je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en zodra de Mediabox verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido.

Ik zie ook trouwens dat je nog een oud modem in bezit hebt. Deze vervang ik ook graag voor je alleen moet er wel een monteur langskomen om het Mediaconverter te installeren. Is dat ook goed? 

Heel graag, dank je. 

Ik heb het voor je in gang gezet @Joris van drunen, zorg wel dat het modem eerst binnen is voordat je de monteur inplant! 

Reageer