Skip to main content

tv box en afstandsbediening werkt niet goed

  • 10 July 2024
  • 7 reacties
  • 42 Bekeken

Geen van onze afstandsbedieningen werkt goed. Zou je ons nieuwe willen geven?

mogelijk ligt het ook aan de tv box

7 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Givee, ik wil je van harte welkom heten op de community! 😄 Ik kan uiteraard een nieuwe afstandsbediening naar je toe sturen, maar aangezien je aangeeft dat het ook aan de TV Box kan liggen, ben ik gelijk verder gaan kijken voor je. Ik zie dat je momenteel een verouderde TV Box gebruikt. Als je wil kan ik beide boxen voor je omruilen voor de nieuwe Mediabox! Je kan in dit topic alles over de Mediabox lezen: 

Laat je het me weten of ik de Mediabox naar je toe kan sturen, of dat je liever nieuwe afstandsbedieningen wil ontvangen?

LS

Bedankt voor de reactie. Vervang maar helemaal.
BTW Ik heb nu 2  sets mediabox + afstandsbediening. Ik heb er maar 1 set nodig. 

HG

Gijs

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Givee, helemaal duidelijk! Ik heb gelijk een van de TV Boxen voor je opgezegd en de andere vervangen door een nieuwe Mediabox! Deze wordt zo snel mogelijk naar je toe gestuurd. Zodra deze verzonden is, krijg je een e-mail van DHL zodat je jouw pakket kan volgen. Zo weet je precies wanneer de bezorger bij je op de stoep staat. De oude TV Boxen hoef je niet terug te sturen, maar kan je inleveren bij een milieupunt.

Ook zie ik dat je op dit moment gebruikmaakt van een verouderd modem. Deze kan ik ook voor je laten vervangen als je wil. In dit geval zou een monteur langs moeten komen om naast het modem ook een ONT voor je te installeren. Als je hier akkoord voor geeft, kan ik dit gelijk voor je in orde maken. Dan weten we zeker dat al je apparatuur weer helemaal up-to-date is! 

Fijn, als u ook een nieuw modem met ont levert. Zijn daar kosten aan verbonden?

Reputatie 7
Badge +3

@Givee Goede vraag! Hier zitten geen kosten aan verbonden. Heb ik jouw akkoord om dit in orde te maken? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag! 

Ja. Hierbij mijn akkoord.

Met hartelijke dank en groet

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Givee, ik heb het pakket meteen aangestuurd! Dit komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Ook kun je dan je Guidion afspraak inplannen! Groetjes, Ishana

Reageer