Goedendag,
Nadat de monteur alles geinstallerd had werkte internet en TV prima.
`s Avonds nog een geregistreerde extender aangesloten via wifi en dat werkte ook prima.
De volgende ochtend geen internet. Na opnieuw opstarten van modem weer wel en even later weer niet. De extender verwijderd (stroom er af) opnieuw opstarten en alles werkte weer.
Toen via een utp kabel mn eigen strong extender aangesloten, nu werkte alles. Dachten we.
We hadden `s morgens niet meer naar de tv box gekeken en ik heb een gast account aangemaakt. die laatste werd niet zichtbaar, ook niet via een analyzer app toen viel me ook op dat de 5 GHz weg was.
`s Avonds thuisgekomen bleek dat het blauwe lampje op de tv box brandde. Met de AB bediening ging ie niet uit. Daarna alles geprobeerd, opnieuw opstarten van de tv box daarna de router, kabels verwisseld van poort 4 naar 3 en weer terug, extender verwijderd, kaku octopuss verwijderd, nieuwe utp kabel genomen en toen de tv box naar fabrieks waarden gezet.
Ik denk dat ik alles gehad heb...…. de tv box start op totdat ie zegt dat er geen ACS vebinding is.
Roept u maar!!!