Skip to main content

hoi,

ik heb 2 tv kastjes,entone

nou doen ze allebei slecht, slaan op een avond wel is vast.

effe resetten 1 min van stroom en ze gaan weer,ned 1 en 2 en 3 blijven blokkerig beeld geven 

utp kabel vervangen geen beter resultaat,

ik wou graag die oude tv kastjes vervangen kan dat

dan heb ik weer hoop ergernis weggenomen

 

 

Hey Huissie,


Ik geef je graag meer informatie. Het probleem dat je aankaart is jammer genoeg een bekend probleem. Onze technische dienst is druk bezig om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Voor nu geeft een fabrieksreset van je TV Boxen een (tijdelijke) oplossing. Sorry voor het ongemak!


Hey Huissie,


Ik geef je graag meer informatie. Het probleem dat je aankaart is jammer genoeg een bekend probleem. Onze technische dienst is druk bezig om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Voor nu geeft een fabrieksreset van je TV Boxen een (tijdelijke) oplossing. Sorry voor het ongemak!

Dank je voor de reactie,we rommelen wel effe door


Hey Huissie,


Ik geef je graag meer informatie. Het probleem dat je aankaart is jammer genoeg een bekend probleem. Onze technische dienst is druk bezig om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Voor nu geeft een fabrieksreset van je TV Boxen een (tijdelijke) oplossing. Sorry voor het ongemak!

Dank je voor de reactie,we rommelen wel effe door

is er nu al wat bekent.want is best vervelend hoor,

want zou graag zien dat er een oplossing komt


Hoi @huissie

 

Bedankt voor het aankaarten van jouw TV Box issue! We hebben op onze Glasvezelverbindingen een mindere (blokkerig/stroperig) TV verbinding. Dit geldt voor de TV Boxen Kamai 510 en Amulet 515 (opname Box). Probleem is hiermee niet gebagatelliseerd en wil ik ook zeker niet ondermijnen. Onze specialisten zijn naarstig op zoek naar een eindoplossing. Zoals onze andere toppers op de Community terecht hebben opgemerkt, heeft de rollback van de firmware niet het gewenste resultaat gebracht. Onderzoek gaat verder naar de oorzaak. Thanks voor je feedback, dat wordt gewaardeerd. 


is er al een oplossing.

dit is wel vervelend zo.

 


Goedemiddag @huissie! Een factory reset van de TV Boxen zou het probleem moeten verhelpen. Je kunt deze reset via onderstaande uitleg uitvoeren:

 

Entone Kamai (zonder opnamefunctie)
Deze TV Box is ongeveer 10 centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de linkerzijkant voor tien seconden indrukt, start de box opnieuw op. Het gaatje van de reset zit naast het gleufje voor de SD kaart. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten. 

 

Laat me weten of het gelukt is! :smile:


Hoi @Jason ,

De reset op de boxen heb ik uitgevoerd en was tijdje bezig met opstarten en updaten

nou ik moet zeggen beeld is nu weer top.

We zijn er blij mee,dit kijkt weer effe beter

thanks


Hoi @huissie , wat super om te horen dat je beeld weer haarscherp is! Veel kijkplezier gewenst.


Reageer