Skip to main content
Beantwoord

tv box blijft herstarten

• October 5, 2025
  • 11 reacties
  • 52 Bekeken

Hi

sinds kort blijft de tvbox herstarten.

al gedaan:  modem herstart, tvbox herstart. Reset gedaan d.m.v. pinnetje ingedrukt houden. ARc staat actief.  Ik weet het niet meer. Wie kan er helpen?

Dankje

Beste antwoord door smokum038

Helemaal goed ​@smokum038, ik heb hem voor je aangevraagd.

Zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De oude Tv Box hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel kijkplezier!  

@Tommie van Odido  Ontvangen, en alles werkt weer. Bedankt!

11 reacties

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • October 6, 2025

iemand? Die klote support is ook al niet bereikbaar.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16077 reacties
  • October 7, 2025

Hi ​@smokum038, welkom op onze community!

Ik wil natuurlijk dat je zonder zorgen tv kunt kijken en daarom kijk ik graag met je mee. Ik vermoed dat het gaat om onze oude Tv Box. We gaan deze binnenkort uitfaseren en ik ruil hem daarom graag voor je om naar een nieuwe Mediabox. Hiervoor heb ik alleen wel wat gegevens van je nodig. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan in dit topic een seintje geeft dan kijk ik met je mee! Alvast bedankt. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • October 7, 2025

Gedaan. Dankjewel!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 16077 reacties
  • October 8, 2025

Hey ​@smokum038, bedankt voor het aanvullen van je gegevens.

Ik ben meteen voor je gaan kijken, alleen zie ik dat je zowel in bezit bent van de Mediabox, deze is echter op 6 oktober opgezegd, en een Amino Aria 7X. Kan je mij uitleggen waarom de Mediabox is opgezegd en of dit probleem dus ook speelt op de Amino Aria 7X? Dan ruil ik de Amino opnieuw voor je om naar de Mediabox! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • October 8, 2025

@Tommie van Odido  Die opgezegd omdat ik die niet gebruik. Maar ligt momenteel op een andere locatie. vandaaruit gaat hij retour. Dus geen idee of die werkt of niet. helaas.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 16077 reacties
  • October 9, 2025

Zal ik de oude voor de zekerheid dan maar vervangen voor een Mediabox ​@smokum038? Zorg je dan wel dat je deze op de juiste locatie ontvangt en installeert? De oude Tv Boxen gaan we binnenkort uitfaseren dus deze stap zal uiteindelijk gemaakt moeten worden. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • October 9, 2025

@Tommie van Odido  Graag!  Adres staat goed.  Dankjewel!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 16077 reacties
  • October 10, 2025

Zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De oude Tv Box hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel kijkplezier!  

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • October 10, 2025

@Tommie van Odido  Geweldig! Dank voor je hulp 🙏

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • Antwoord
  • October 12, 2025

@Tommie van Odido  Ontvangen, en alles werkt weer. Bedankt!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 16077 reacties
  • October 13, 2025

Top, superfijn om te horen ​@smokum038