Skip to main content

Kinderslot treedt spontaan op resetten van tb box en via menu functie op afstandsbediening werkt niet alleen via tv pin code

Hoi @hillece, welkom op de Community, ik geef je graag snel het juiste antwoord op je vraag! Dit is eenvoudig op te lossen door de leeftijdsgrens van je TV profiel aan te passen. Druk op de menu-knop op de afstandsbediening om het TV menu te openen. Klik dan linksboven op je avatar. Kies vervolgens Ouderlijk toezicht. In dit scherm regel je alles rondom het kinderslot.

Odido TV Kinderslot

Navigeer vervolgens naar de leeftijdsgrens met de pijltjestoetsen op je afstandsbediening. Je kunt kiezen uit de leeftijdsgrenzen: AL (Alle Leeftijden), 6, 9, 12, 16. Dit zijn de leeftijden gegeven door Kijkwijzer. Kies de gewenste leeftijdsgrens en druk daarna op “Bevestigen”. Wil je dat geen enkel programma meer afgeschermd wordt met een pincode, stel dan de leeftijdsgrens in op 18. 😉

Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe! 😃


Hoi @hillece, welkom op de Community, ik geef je graag snel het juiste antwoord op je vraag! Dit is eenvoudig op te lossen door de leeftijdsgrens van je TV profiel aan te passen. Druk op de menu-knop op de afstandsbediening om het TV menu te openen. Klik dan linksboven op je avatar. Kies vervolgens Ouderlijk toezicht. In dit scherm regel je alles rondom het kinderslot.

Odido TV Kinderslot

Navigeer vervolgens naar de leeftijdsgrens met de pijltjestoetsen op je afstandsbediening. Je kunt kiezen uit de leeftijdsgrenzen: AL (Alle Leeftijden), 6, 9, 12, 16. Dit zijn de leeftijden gegeven door Kijkwijzer. Kies de gewenste leeftijdsgrens en druk daarna op “Bevestigen”. Wil je dat geen enkel programma meer afgeschermd wordt met een pincode, stel dan de leeftijdsgrens in op 18. 😉

Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe! 😃

 


Kinderslot treedt spontaan op resetten van tb box en via menu functie op afstandsbediening werkt niet alleen via tv pin code

Reeds uitgevoerd via menu functie,blijft terugkomen,stond al op 18 jaar ,weet dat er op 4 Jan. een software visie komt , wacht daarop , fijne jaarwisseling en gezond 2024 gewenst.


@hillece Ik hoop met je mee dat dit is verholpen met de update van 4 januari. Voor nu wens ik je een gezond en gelukkig 2024! 😀


Reageer