Skip to main content

Onze tv-box wordt steeds langzamer. Het is inmiddels zo langzaam dat het echt vervelend is. Bij zappen blijft het beeld lang zwart en in de gids is bijna niet te bladeren. En als ik dan wat selecteer duurt het erg lang voordat er iets gebeurt. Erg frustrerend.
Ik lees overal dat er een nieuwe box gebruikt wordt. Klopt dat? Zo ja, kan ik mijn tv-box omruilen voor een nieuwe?
 

 

Hi @B00perd00per, ik wil er graag voor zorgen dat jij weer zorgeloos tv kan kijken! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je inderdaad een oudere versie van de TV Box gebruikt. Ik wil deze daarom graag voor je omwisselen voor onze nieuwe Mediabox. Ik heb dit direct voor je in orde gemaakt. Je zult een e-mail krijgen van DHL zodat jij het pakket kan volgen. Zo weet je precies wanneer de bezorger bij je op de stoep staat. De oude TV Box hoef je niet retour te sturen, maar mag je inleveren bij een milieupunt. Ik wil je alvast veel kijkplezier wensen met de nieuwe Mediabox! 😄


Hi @B00perd00per, ik wil er graag voor zorgen dat jij weer zorgeloos tv kan kijken! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je inderdaad een oudere versie van de TV Box gebruikt. Ik wil deze daarom graag voor je omwisselen voor onze nieuwe Mediabox. Ik heb dit direct voor je in orde gemaakt. Je zult een e-mail krijgen van DHL zodat jij het pakket kan volgen. Zo weet je precies wanneer de bezorger bij je op de stoep staat. De oude TV Box hoef je niet retour te sturen, maar mag je inleveren bij een milieupunt. Ik wil je alvast veel kijkplezier wensen met de nieuwe Mediabox! 😄

Hi! Inmiddels is de nieuwe mediabox geinstalleerd. Er zijn echter nog 2 problemen:

  • De mediabox is al een aantal keer uit zichzelf uitgeschakeld. Waarom gebeurt dit?
  • De source-knop van de afstandsbediening werkt niet. AB is gekoppeld aan mijn samsung tv en ik kan gewoon het volume regelen, maar op het moment dat ik wil schakelen van bron doet de AB ineens helemaal niets meer. Enige manier om hem weer te activeren is batterijen eruit en weer opnieuw plaatsen.

Ik hoor graag of hier iets aan gedaan kan worden. Thanks!


Super om te lezen dat je inmiddels gebruik maakt van de Mediabox! @B00perd00per 

Om jouw vragen te beantwoorden:

  • Wanneer dit gebeurd vermoed ik dat er een update wordt uitgestuurd naar de Mediabox. Gebeurd dit echt te vaak, laat het mij dan weten. Wellicht dat er dan iets anders speelt. 
  • Wil je eens kijken bij instellingen (tandwieltje rechtsboven in de hoek) > afstandsbedieningen en accessoires > staat de afstandsbediening van de TV hier tussen? Zo niet, wil je deze dan toevoegen via ‘accessoires toevoegen’?

Ik verneem graag of alles is gelukt! 

 


Reageer