Skip to main content

Vandaag is de monteur geweest omdat we zijn overgestapt naar Odido en heeft alles netjes geïnstalleerd. Nu kom ik er achter dat je geen Netflix via de tv box kan kijken en dit was ik met KPN wel gewend. Ik lees dat er net een nieuwe mediabox is waarmee dit wel kan maar wij hebben vandaag nog een oude ontvangen. Ik zou graag gebruik willen maken van deze nieuwe box, hoe kunnen we dit regelen?

Hallo @Marcotl 

Momenteel wordt de Mediabox alleen nog meegegeven aan nieuwe klanten. Mocht je een Mediabox extra willen bijbestellen, dan ontvang je uiteraard ook de nieuwe Mediabox.

https://community.odido.nl/nieuws-552/nieuw-bij-odido-tv-mediabox-358793


Hallo @Marcotl 

Momenteel wordt de Mediabox alleen nog meegegeven aan nieuwe klanten. Mocht je een Mediabox extra willen bijbestellen, dan ontvang je uiteraard ook de nieuwe Mediabox.

https://community.odido.nl/nieuws-552/nieuw-bij-odido-tv-mediabox-358793

Maar ik ben ook nieuwe klant, mijn aansluiting is vandaag opgeleverd en ik zou graag gebruik willen maken van de nieuwe box


Hey @Marcotl, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Op dit moment zitten we met een beperkte voorraad waardoor we niet alle klanten kunnen omwisselen. Volgende week hebben we een beter overzicht van de voorraad en wellicht is het dan mogelijk om de Tv box om te ruilen. Zou je volgende week opnieuw aan de bel willen trekken? 


Hey @Marcotl, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Op dit moment zitten we met een beperkte voorraad waardoor we niet alle klanten kunnen omwisselen. Volgende week hebben we een beter overzicht van de voorraad en wellicht is het dan mogelijk om de Tv box om te ruilen. Zou je volgende week opnieuw aan de bel willen trekken? 

 

Hallo Tommie, bedankt voor je bericht. Zou je hier nog eens naar kunnen kijken ?


Hey @Marcotl, ik heb de nieuwe Mediabox voor je aangevraagd. Je ontvangt hier zo een bericht over! 


Hey @Marcotl, ik heb de nieuwe Mediabox voor je aangevraagd. Je ontvangt hier zo een bericht over! 

 Tommie, heel erg bedankt !


Reageer