Sinds kort heb ik blokkerig beeld op TV via beide settopboxen. Internet en bellen werkt wel gewoon. Heb ontdekt dat het WAN lampje v.h. modem af en toe knippert. Enige wat gewijzigd is, is dat ik vanwege ombouwen v.d. meterkast de glasvezelkabel kort heb moeten loskoppelen van de aansluiting en van de modem. Daarna weer voorzichtig ingeplugd. Hoe kan ik checken of daar iets mis mee is waardoor TV kijken problemen geeft? Netflix en zo werkt ook normaal.
Bladzijde 1 / 1
Hey @educheine ,
Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met mijn collega. Geef ons een seintje zodra alles wederom naar behoren werkt. Dan dienen we graag een vergoeding in voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je TV. In de tussentijd kun je natuurlijk wel gebruik maken van TV Anywhere. Sorry voor het ongemak!
Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met mijn collega. Geef ons een seintje zodra alles wederom naar behoren werkt. Dan dienen we graag een vergoeding in voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je TV. In de tussentijd kun je natuurlijk wel gebruik maken van TV Anywhere. Sorry voor het ongemak!
Hallo Pjotr, inderdaad heb ik al iemand aan de lijn gehad, maar die kon ook alleen maar bevestigen dat mijn ontvangst op de tv box allerberoerdst was. En helaas momenteel nog steeds dramatisch. Nog ff uitzoeken hoe het streamen werkt via tv anywhere. Hopelijk is het probleem toch snel opgelost...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.