Beste medewerkers,
Sinds twee maanden hebben wij geen tv meer: het startbeeld met Entone-logo is het enige beeld dat we zien (in kleur). We hebben alles al geprobeerd: stekkers opnieuw, kastje resetten, tv-kastje lang aan laten staan, etc.
Sinds enkele weken is daarnaast ons internet merkbaar een stuk langzamer geworden en valt het 1 a 2 keer per dag uit (herstelt wel uit zichzelf).
Zijn hier oplossingen voor? Onze postcode is 3512 in Utrecht.
Alvast dank,
Hartelijke groet
M. Ligtenberg
Bladzijde 1 / 1
Hoi @MLigtenberg,
Dat mag natuurlijk niet gebeuren: al twee maanden geen TV! Ik lees nu dat er Entone in beeld staat. Dan staat er waarschijnlijk een foutmelding onder in beeld. Als je die foutmelding opzoekt in het topic over foutcodes op TV dan staat er meteen bij wat de oplossing is. Ik denk dat dit de snelste zet is. Laat je het mij even weten of het lukt?
Dat mag natuurlijk niet gebeuren: al twee maanden geen TV! Ik lees nu dat er Entone in beeld staat. Dan staat er waarschijnlijk een foutmelding onder in beeld. Als je die foutmelding opzoekt in het topic over foutcodes op TV dan staat er meteen bij wat de oplossing is. Ik denk dat dit de snelste zet is. Laat je het mij even weten of het lukt?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.