Skip to main content

Sinds een tijdje blijft het beeld hangen of verschijnt er een melding dat er iets fout is gegaan. Zeker na de vorige grote update blijf ik hier last van houden. Ik heb een behoorlijk oude entone en het kan toch niet de bedoeling zijn dat de hele boel om de paar weken gereset moet worden?

Hey @DenHannes, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Ik heb daarom besloten je een nieuwe TV Box op te sturen. Dit heb ik direct in gang gezet, je zult hier zometeen een bericht over ontvangen. Je bestelling en wijzigingen zijn ook te bekijken in My T-Mobile. Wil je mij, als je de TV Box ontvangen en geïnstalleerd hebt, een terugkoppeling geven of alles het weer doet zoals het moet? Alvast bedankt!


Hey @DenHannes, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Ik heb daarom besloten je een nieuwe TV Box op te sturen. Dit heb ik direct in gang gezet, je zult hier zometeen een bericht over ontvangen. Je bestelling en wijzigingen zijn ook te bekijken in My T-Mobile. Wil je mij, als je de TV Box ontvangen en geïnstalleerd hebt, een terugkoppeling geven of alles het weer doet zoals het moet? Alvast bedankt!

Dag Tommie,

Ik heb de nieuw TV Box geïnstalleerd en de afgelopen dagen geen problemen ervaren. Dank je wel.

Groeten


Hey @DenHannes, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Ik heb daarom besloten je een nieuwe TV Box op te sturen. Dit heb ik direct in gang gezet, je zult hier zometeen een bericht over ontvangen. Je bestelling en wijzigingen zijn ook te bekijken in My T-Mobile. Wil je mij, als je de TV Box ontvangen en geïnstalleerd hebt, een terugkoppeling geven of alles het weer doet zoals het moet? Alvast bedankt!

 

Ik heb dit zelfde probleem. Af en toe helpt het om de voeding even van het kastje af te halen.en dan is het probleem weer even weg.


@gijsie88 Geen zorgen! Ik zie dat jij ook een verouderde TV Box hebt. Ik heb deze ook direct voor je laten omwisselen, zodat ook jij straks onbezorgd tv kunt kijken. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail! 😊


Ik vrees dat dit bij mij ook speelt. De boxen voor beide TV stammen uit 2017. Kan ik hier twee vervangende boxen voor ontvangen? Alvast bedankt.


Hoi @Spoortrommel, dat is absoluut een optie en ik zorg er ook graag voor dat er twee nieuwe Mediaboxen jouw kant op komen! Wel is het belangrijk dat ik je erop wijs dat je jouw opnames zou verliezen op je TV Box met harddiskrecorder. Wij sturen je nieuwe Mediaboxen op waarop je kan Opnemen en pauzeren via de Cloud. Dit heeft een hoop voordelen, zoals dat je jouw opnames op beide Mediaboxen kan bekijken.

Als je akkoord gaat met de wijziging zorg ik er graag voor dat er twee Mediaboxen naar je toe komen en via Mijn Odido kan je vervolgens snel genieten van Cloud Opnemen! 😄


@ Cal, ik ga akkoord! Dank je wel en fijne feestdagen! Mvg Arjo


@Spoortrommel De 2 Mediavoxen komen eraan; veel kijkplezier toegewenst! 📺 Alvast prettige feestdagen toegewenst! 🎄


Beste Odido,

Sinds wij allerlei updates hebben gehad loopt de televisie kastje meerdere keren per dag vast.  Zoals bij meerdere mensen als hierboven geschreven  

De meeste keren helpt om stekker eruit te doen en er weer opnieuw in. Maar dit ervaren wij als enorm vervelend om dit elke dag te doen.

 

op welke manier komen wij ook in aanmerking voor nieuwe tv-boxen. 
 

groet,

alexander


Hi @Alexanderbakker76 ik ruil de verouderde TV Boxen met liefde voor je om voor onze spiksplinternieuwe Mediaboxen. Ik heb dit gelijk voor je in orde gemaakt en ze komen zo snel mogelijk jouw kant op! 😁


Demi,

super bedankt voor je snelle reactie en handelen. Ik zag al iets voorbijkomen in de mail. 
 

 


Namens Demi: heel graag gedaan @Alexanderbakker76! Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe met de Mediaboxen. 😄


Reageer