Sinds een tijdje blijft het beeld hangen of verschijnt er een melding dat er iets fout is gegaan. Zeker na de vorige grote update blijf ik hier last van houden. Ik heb een behoorlijk oude entone en het kan toch niet de bedoeling zijn dat de hele boel om de paar weken gereset moet worden?
Hey
Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Ik heb daarom besloten je een nieuwe TV Box op te sturen. Dit heb ik direct in gang gezet, je zult hier zometeen een bericht over ontvangen. Je bestelling en wijzigingen zijn ook te bekijken in My T-Mobile. Wil je mij, als je de TV Box ontvangen en geïnstalleerd hebt, een terugkoppeling geven of alles het weer doet zoals het moet? Alvast bedankt!
Hey
Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Ik heb daarom besloten je een nieuwe TV Box op te sturen. Dit heb ik direct in gang gezet, je zult hier zometeen een bericht over ontvangen. Je bestelling en wijzigingen zijn ook te bekijken in My T-Mobile. Wil je mij, als je de TV Box ontvangen en geïnstalleerd hebt, een terugkoppeling geven of alles het weer doet zoals het moet? Alvast bedankt!
Dag Tommie,
Ik heb de nieuw TV Box geïnstalleerd en de afgelopen dagen geen problemen ervaren. Dank je wel.
Groeten
Hey
Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Ik heb daarom besloten je een nieuwe TV Box op te sturen. Dit heb ik direct in gang gezet, je zult hier zometeen een bericht over ontvangen. Je bestelling en wijzigingen zijn ook te bekijken in My T-Mobile. Wil je mij, als je de TV Box ontvangen en geïnstalleerd hebt, een terugkoppeling geven of alles het weer doet zoals het moet? Alvast bedankt!
Ik heb dit zelfde probleem. Af en toe helpt het om de voeding even van het kastje af te halen.en dan is het probleem weer even weg.
Ik vrees dat dit bij mij ook speelt. De boxen voor beide TV stammen uit 2017. Kan ik hier twee vervangende boxen voor ontvangen? Alvast bedankt.
Hoi
Als je akkoord gaat met de wijziging zorg ik er graag voor dat er twee Mediaboxen naar je toe komen en via Mijn Odido kan je vervolgens snel genieten van Cloud Opnemen!
@ Cal, ik ga akkoord! Dank je wel en fijne feestdagen! Mvg Arjo
Beste Odido,
Sinds wij allerlei updates hebben gehad loopt de televisie kastje meerdere keren per dag vast. Zoals bij meerdere mensen als hierboven geschreven
De meeste keren helpt om stekker eruit te doen en er weer opnieuw in. Maar dit ervaren wij als enorm vervelend om dit elke dag te doen.
op welke manier komen wij ook in aanmerking voor nieuwe tv-boxen.
groet,
alexander
Hi
Demi,
super bedankt voor je snelle reactie en handelen. Ik zag al iets voorbijkomen in de mail.
Namens Demi: heel graag gedaan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.