tv blijft hangen

  • 29 May 2024
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Sinds we odido hebben is het niet mogelijk om te zappen. Als je zapt blijft de tv ALTIJD hangen. Je moet dan op pauze drukken, en dan weer play en dan gaat ie weer verder. Super irritant natuurlijk. 

 

Vandaag is het onmogelijk tv te kijken. Als je de tv start, blijft ie gelijk hangen (zoals altijd), maar als je dan op pauze drukt wordt het beeld zwart. Alles al geprobeerd, ook de resetknop (met paperclip). Maar niets helpt. 

 

Tommie van Odido 1 maand geleden

Hi @mpmpmp, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Nu ben ik meteen voor je aan de slag gegaan en zie ik dat je een eigen router hebt aangesloten. Zit daar toevallig ook de TV Box op aangesloten? Zo ja, zou je de TV Box direct op het modem willen aansluiten? Graag ook het modem 30 seconden stroomloos maken en laten opstarten. Ik ben benieuw of dit al verandering laat zien! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mpmpmp, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Nu ben ik meteen voor je aan de slag gegaan en zie ik dat je een eigen router hebt aangesloten. Zit daar toevallig ook de TV Box op aangesloten? Zo ja, zou je de TV Box direct op het modem willen aansluiten? Graag ook het modem 30 seconden stroomloos maken en laten opstarten. Ik ben benieuw of dit al verandering laat zien! 

Reageer