Skip to main content

Ik kan niet meer gewoon tv kijken. Tv blijft regelmatig hangen, daarna krijg ik de melding dat er iets is misgegaan. Ben het ondertussen aardig zat. Graag zsm een oplossing hiervoor!

Hey @Harma1, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, ik zoek dit graag voor je uit. Het eerste wat mij opvalt is dat je nog in bezit bent van een oude TV Box, Entone Kamai 510. Deze ruil ik graag direct voor je om. Ook zie ik dat je nog een oud modem van ons hebt, de DrayTek. Hier worden geen updates meer voor uitgestuurd en deze wil ik ook graag voor je vervangen. Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Zal ik dit voor je in gang zetten?


Mag ik daar na mijn vakantie op terugkomen? Ik neem daarna weer contact met jullie op. Bedankt!


Hey @Harma1, dat mag zeker. Een hele fijne vakantie gewenst!😎


Hier opeens hetzelfde probleem, tv blijft steeds hangen tijdens kijken. Niet te doen! Pas nieuwe kastjes gekregen, maar ook hier nog steeds een draytek modem. Zou dat de oorzaak zijn? Groet laura


Hi @L.jo, goed dat je aan de bel trekt! Dit kan er inderdaad mee te maken hebben. Ik ga er gelijk voor zorgen dat dit modem voor je omgewisseld gaat worden. Hiervoor moet wel een monteur langs komen om deze voor je te installeren. Je zult een e-mail ontvangen van DHL zodra het modem en de Media Converter onderweg zijn. Ook krijg je een e-mail en SMS van Guidion voor het maken van een installatie afspraak. Het is belangrijk dat je afspraak met de monteur inplant voor een moment waarop je zeker weet dat je het modem hebt ontvangen. Het oude modem hoef je trouwens niet terug te sturen, maar mag je inleveren bij een milieu punt. 

Ik hoop dat het nieuwe modem ervoor gaat zorgen dat je weer zorgeloos tv kan kijken! 


Hi @L.jo, goed dat je aan de bel trekt! Dit kan er inderdaad mee te maken hebben. Ik ga er gelijk voor zorgen dat dit modem voor je omgewisseld gaat worden. Hiervoor moet wel een monteur langs komen om deze voor je te installeren. Je zult een e-mail ontvangen van DHL zodra het modem en de Media Converter onderweg zijn. Ook krijg je een e-mail en SMS van Guidion voor het maken van een installatie afspraak. Het is belangrijk dat je afspraak met de monteur inplant voor een moment waarop je zeker weet dat je het modem hebt ontvangen. Het oude modem hoef je trouwens niet terug te sturen, maar mag je inleveren bij een milieu punt. 

Ik hoop dat het nieuwe modem ervoor gaat zorgen dat je weer zorgeloos tv kan kijken! 

Heel fijn, dank je wel voor het regelen! Hopelijk gaat het werken inderdaad...Ik neem aan dat er verder geen kosten aan verbonden zijn? Groetjes!


@L.jo Geen zorgen, er zijn hier geen kosten aan verbonden! 😊


@L.jo Geen zorgen, er zijn hier geen kosten aan verbonden! 😊

Hoi Demi en Nora, gisteren is er iemand geweest om de modem te vervangen, zo gebeurd! Dank je wel voor het regelen. Handtekening gezet voor akkoord en achteraf kreeg ik de werkbon in de mail. Hierin staat het volgende: Klant gaat akkoord met de aanvullende voorwaarden zoals vermeld in de meegeleverde flyer en met de extra maandelijkse kosten die behoren tot de WiFi Plus dienst en bijbehorende hardware (Alleen van toepassing indien de WiFi Plus dienst is geactiveerd tijdens dit installatie- / servicebezoek).

Hier hebben we het verder helemaal niet over gehad en ik heb ook verder geen flyer of iets gezien. Dus ik ga er vanuit dat dit niet van toepassing is, maar je begrijpt deze opmerking schept wel verwarring. Graag nog even jullie bevestiging. Dank je wel en groet!


Dit is inderdaad niet van toepassing @L.jo! Je hebt namelijk geen wifipunt laten installeren door de monteur. Een wifipunt kost €2,50 per maand extra. Daar gaat de notitie over. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. 


Reageer