Hoi,
We hebben een klacht dat ons TV beeld steeds bevriest. Na reset doet alles het weer maar komt het probleem weer terug.
Een monteur is dinsdag 14/11/23 geweest, heeft alles gecheckt en blijkt dat het modem niet goed is. Blijkt een bekent probleem voor dit modem.
Hij heeft doorgegeven dat er een nieuw modem moet komen.
Sindsdien hebben we niets meer gehoord.
Kan hier iemand actie op uitzetten?
Hallo
Dit gaat niet zoals het hoort. Als je even de moeite wil nemen om je klantnummer alvast in je profiel te zetten, als je dat nog niet hebt gedaan. Dan kan een moderator je beter helpen, ze reageren hier vanzelf. Dit gaat op volgorde van binnenkomst.
Goedemiddag
Dit probleem klinkt me bekend in de oren en ik wil het modem graag swappen voor je. Kun je jouw Internet + TV klantnummer in je communityprofiel plaatsen? Dan zorg ik straks dat het geregeld wordt. Mocht je vandaag niets meer van me horen, trek dan vanavond nog even aan de bel, dan zorgt
Profiel bijgewerkt.
Super
Dank, we zien het nieuwe modem graag tegemoet! .
Het modem wordt deze week omgeruild. Wegens leveringsproblemen qua voorraad kan het iets langer duren dan je van ons gewend bent (5+ werkdagen), maar we doen er alles aan om dit vóór donderdag geregeld te hebben.
Modem vandaag ontvangen en direct ingezet. Werkt prima!
Waar kan het oude modem naar toe verzonden worden?
Super om te horen dat het nieuwe modem goed werkt
Alvast bedankt voor het retourneren en geniet nog van je internet!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.