Skip to main content

Hallo,

sinds 2 weken geleden overgestapt op T-mobile. Alles werkt super behalve de tv. Deze heb ik via de t-mobile tv app. Echter merk ik bij het opstarten/bij het veranderen van zender en soms ook tussendoor dat het beeld/geluid een paar keer overslaat. Je hoor dan een paar keer hetzelfde zinnetje. Ik heb de app als een gewist en er weer op nieuw opgezet maar helaas. Ook het modem resetten heeft helaas niet geholpen.
Mijn tv is een samsung UE43AU8070UXXN

Iemand enig idee hoe dit te verhelpen is?

Hi @Freya2020, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Maak je gebruik van extern audio apparatuur (soundbar)? Zo ja, zou je het geluid kunnen testen zonder dat je dit aangesloten hebt?

Ook kan het helpen om Dolby uit te schakelen, dit doe je zo:  Menu -> Account -> Instellingen -> Audio -> Zender audio codec. Schakel vervolgens Dolby uit. Ook ben ik benieuwd of je de tv bedraad hebt aangesloten of via wifi. Heb je de tv via wifi verbonden, zou je het dan kunnen testen als je de tv bekabeld aansluit op het modem. Dit geeft toch een betere verbinding! Ik hoor het graag.


Hoi Tommy,

Ik heb geen soundbar dus dat scheelt. Ik zal vanavond eens kijken of het dolby systeem het antwoord geeft. Anders zal er een bedrade bekabeling moeten komen inderdaad. De router staat verder van de tv af vanwege bedraad internet aan de pc. Er is bij de tv alleen een coax punt, dus wellicht met een powerline adapter op te lossen.


Reageer