Skip to main content

Hallo allen,

Ik zit sinds een maand bij Odido. Maar sinds 3 dagen flikkert het beeld bij Live TV. Bij 'kijken vanaf het begin' merk ik geen problemen. En bij streamen van bijvoorbeeld van beeld naar mijn Chromecast merk ik ook geen problemen. TV kastje is via wifi aangesloten maar ik heb volle internet verbinding. 

 

Zie het filmpje dat ik heb gemaakt. 

 

Welkom op onze community en super leuk om te lezen dat je sinds kort deel uitmaakt van onze Odido familie! 😀 @Buakaw89 

Goed dat je dit gelijk bij ons meldt en fijn dat je er een filmpje van hebt kunnen maken. Ik help je natuurlijk graag verder, zodat je weer optimaal kan genieten van TV!

Ik ben meteen het systeem ingedoken om jouw verbinding uit te meten. Gelukkig ziet deze er goed uit! 

Heb je al eens geprobeerd om zowel het modem en het ONT (kleine witte of zwarte kastje in de meterkast) als de Mediabox een herstart te geven? 

Je doet dit als volgt: 

  1. Koppel de stroom los van de Mediabox.
  2. Haal de Media Converter/ONT, het kleine zwarte of witte kastje in de meterkast, voor 10 seconden van de stroom en laat deze volledig opnieuw opstarten. 
  3. Haal het modem 10 seconden van de stroom en laat deze volledig opnieuw opstarten. 
  4. Als het modem is opgestart, sluit je de Mediabox weer aan.

Laat je mij weten of dit voor verbetering heeft gezorgd? Mocht dit niet zo zijn, ben ik benieuwd naar het volgende: 

  • Ervaar je dit probleem op specifieke zenders? Zo ja, welke zender/programma/datum/tijdstip? 
  • Gebeurt dit constant op of specifieke tijden? 

Ik verneem het graag! 


Reageer