Skip to main content

Ik heb sinds kort een abonnement op Odido tv en maak gebruik van een Google Chromecast HD. Vanaf het begin blijft het beeld regelmatig stilstaan, dit is alleen het geval bij de Odido tv app, alle andere app’s zoals Amazon Prime, Youtube en Netflix hebben hier geen last van. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt niet. De software van de Google Chromecast is up-to-date en gereset.

Hoi @Schnm0412, welkom op de Community van Odido! đŸ™‹â€â™‚ïž

Heb je dit probleem ook wanneer je de Odido Online TV app opent op een ander apparaat zoals een smartphone en dan verschillende tv-zenders bekijkt? Gebeurt dit geheel willekeurig of is er een patroon in te herkennen? Op welke zender(s) komt het voor of maakt dat niet uit? Hoe lang heb je dit probleem al? 

Alvast bedankt voor alle antwoorden - zo kunnen we het probleem nog beter tackelen!


Hoi Jason,

Ik heb gisteren gelijktijdig een prograama op tv en telefoon gekeken. Op tv met Google Chrome is deze 2 x blijven hangen en op de telefoon via wifi niet. Dit gebeurt bij alle zenders die ik bekijk, ik kan hier geen patroon in ontdekken. Dit probleem speelt vanaf het begin van mijn abonnement.

 

mvg, 

Marco


Hoi @Schnm0412, goed om te weten! 😊 Ik heb meteen een aantal metingen gedaan en ik zie dat het modem al een tijdje niet gereboot is. Zou je het modem en eventuele randapparatuur (wifi-versterkers etc) opnieuw kunnen opstarten? De instructies voor het modem kun je hier vinden: Reboot modem | Odido community. Laat je me weten of dit verschil maakt? Groetjes, Ishana


Reageer