We hebben sinds sept odido met tv thuis en internet. Helaas lukt het na het 3e kastje te hebben ontvangen omdat hij misschien kapot zou zijn nog steeds niet goed. Het beeld blijft stilstaan bij het doorzappen. we hebben een loewe tv. Alleen streamen vanaf iPad gaat wel goed, maar daarvoor hebben dit niet afgesloten.
Bladzijde 1 / 1
Hey
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen gaan kijken en ik zie dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt voor onze techneuten. Zij gaan hard voor je aan de slag om dit zo snel mogelijk op te lossen. Als ik het zo bekijk lijkt het meer op een issue met het netwerk te zijn en niet met de TV Box. We wachten de reactie af van de techneuten, wil je mij hiervan op de hoogte houden? Dan kan ik het proces nauwkeurig in de gaten houden. Alvast bedankt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.