Tv app werkt niet op ander adres?

  • 24 April 2024
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Heb odido tv app op tv geïnstalleerd. 

Router met Odido internet middels een dual simkaart met onbeperkt toegang en in caravan krijg ik geen beeld.

Vraagt steeds om tv klantnummer en pincode en geeft dan aan dat deze niet correct zijn. 

Deze gegevens kloppen, op gsm werkt de odido app wel prima. 

En thuis middels bovenstaande manier werkt het perfect, (WiFi uit en middels eigen router en 4g netwerk). 

Hoe komt dit en is dit te verhelpen? 

Mvgr Geralt 

 

Teresa van Odido 12 dagen geleden

Welkom op onze Community! 😀 @Gekads 

Ik snap goed dat je lekker TV wil kijken vanuit de caravan. Ik help je dan ook graag verder! 

Je kunt alleen gebruik maken van de Odido TV app als je verbonden bent met het Odido thuisnetwerk. Op jouw telefoon maak je gebruik van de Odido Online TV app. Indien mogelijk zou je wel kunnen streamen vanaf je telefoon naar de TV of je kunt gebruikmaken van een Chromecast. Op die manier kun je toch lekker TV Kijken. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! 😀 @Gekads 

Ik snap goed dat je lekker TV wil kijken vanuit de caravan. Ik help je dan ook graag verder! 

Je kunt alleen gebruik maken van de Odido TV app als je verbonden bent met het Odido thuisnetwerk. Op jouw telefoon maak je gebruik van de Odido Online TV app. Indien mogelijk zou je wel kunnen streamen vanaf je telefoon naar de TV of je kunt gebruikmaken van een Chromecast. Op die manier kun je toch lekker TV Kijken. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Okay duidelijk. 

Echter, als ik thuis mijn Router (niet van Odido) aanslingeren en en met tv, formuler kastje oid inlog op deze Router, (met Odido) WiFi thuis uit, kan ik gewoon tv kijken! Op 4g netwerk van Odido, dat weer wel. Maar werkt super... Hoe kan dat dan als wat jij zegt klopt? 

Reageer