Beantwoord

tv app samsung

  • 29 February 2024
  • 5 reacties
  • 106 Bekeken

Is nu ineens de vernieuwde GUI weer verdwenen? Ik heb nu de oude indeling weer. Updated 27-2-24 staat er bij. 
Ik vind de nieuwe beter!

icon

Beste antwoord door Johrick van Odido 1 March 2024, 12:12

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Happybacon51,

Wat leuk om te lezen dat je de nieuwe UI beter vind! Het klopt inderdaad dat wij de update hebben terug gedraaid, dit omdat deze een aantal fouten gaf. We doen er alles aan om deze zo snel mogelijk weer up and running te hebben. Mocht je nog meer vragen hebben, dan weet je mij of de Community te vinden!

Hoi @Happybacon51,

Wat leuk om te lezen dat je de nieuwe UI beter vind! Het klopt inderdaad dat wij de update hebben terug gedraaid, dit omdat deze een aantal fouten gaf. We doen er alles aan om deze zo snel mogelijk weer up and running te hebben. Mocht je nog meer vragen hebben, dan weet je mij of de Community te vinden!

 

Ah ik dacht ook al. Jammer dat daar toch geen handiger communicatie kanaal voor is, of is die er wel?

ik dacht hey goede verbetering van de TV app, betere GUI…was van korte duur. 

Reputatie 7
Badge +5

Hoe bedoel je dat precies @mgvdbroek? Je mag hier altijd je vragen stellen, wij komen er dan zo snel mogelijk aan. Op de achtergrond werken wij hard om de app te verbeteren. De aankondiging van deze verandering doen we vaak in de nieuwsbrief!

Hoi, misschien geef je het antwoord al en moet ik me abonneren op de nieuwsbrief voor informatie over updates etc.

Verder hoop ik dat de app update (De Odido TV app dus voor Samsung) er snel komt want het zag er echt een heel stuk beter uit. Vooral de programmagids etc.

Reputatie 7
Badge +5

Begrijp ik @mgvdbroek, ons TV team is er ontzettend druk mee bezig. Super bedankt voor je geduld zover!

Reageer