Skip to main content

Sinds vandaag werkt de TV app van Odido plotseling niet meer. Hij heeft nu een ruime maand zonder problemen gewerkt maar opeens vandaag was onze app uitgelogd en kan ik niet meer inloggen. Ik krijg elke keer inloggen mislukt en staat er dat de TV klantnummer of TV pincode onjuist is. Echter is dit 100% correct en heeft het gewoon gewerkt.

Ik heb de app ook al opnieuw geïnstalleerd op de televisie maar ook zonder succes.

Kan iemand helpen? 

Welkom op onze community! @iirickk 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je binnenkort weer kan inloggen in de app en kan genieten van TV! 

Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan kijk ik meteen met je mee!

  • Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop of in de instellingen van de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS/Android) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?

Welkom op onze community! @iirickk 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je binnenkort weer kan inloggen in de app en kan genieten van TV! 

Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan kijk ik meteen met je mee!

  • Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop of in de instellingen van de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS/Android) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?

 

Ik denk dat het hier om een bug gaat. Vanmorgen werkte het namelijk wel weer en zijn we ingelogd. Ik kan niks terugvinden over een storing, maar ik lees online wel eens dat dit zich voordoet.

 

We hebben geen TV box en het niet op een ander apparaat meer geprobeerd. Mocht het zich opnieuw voordoen zal ik bovenstaande informatie alsnog delen. 


@iirickk Dank je wel voor je terugkoppeling en super fijn om te lezen dat het inmiddels is gelukt met inloggen! 😀

Mocht het zich weer voor doen, laat het mij dan inderdaad gelijk weten. Ik sta klaar om verder te helpen! 


Reageer