Dag Odido, de tv app op mijn samsung smart tv (qled uit 2022) hapert bijna dagelijks sinds de app een update heeft gehad naar versie 2.0.5694 van 13 oktober.
Het beeld is soms niet scherp bij het begin van laden, maar dat laad na een 5-tal seconden goed. Maar san gaat om de 10 a 20 seconden telkens het beeld en geluid even 2 seconden terug en automatisch verder. Dat verbetert niet als je langer wacht, het wordt alleen maar erger.
Het komt het meeste voor bij terugkijken van een programma wat al is gestart. maar af en ook bij live beeld en bij programma's van de dag ervoor.
Zo had ik net een programma wat nog bezig was en ik terug vanaf het begin wou kijken. Dat liep weer haperend vast. Na een reset van de modem was het probleem er nog steeds. Na herinstalleren van de app, was het probleem er ook nog. Toen maar een ander programma gekeken wat al klaar was, zonder probleem kunnen kijken. En vervolgens was het eerste programma met beschreven probleem afgelopen en kon ik zonder haperingen terugkijken. Dus ging ik testen met het programma wat nu bezig was, en ontstond meteen weer dat haperend probleem.
Dit probleem treed eerder dan half oktober niet op.
Glasvezel, met bedraad tv (snelheid 91 mbps down, 89 up via speedtest internet pagina tv).
De tv zenders waar dit speelt maakt niet uit. Npo zenders, rtl zenders, allemaal hetzelfde.
Zijn er bevindingen gerelateerd aan deze app versie die hier op lijken? Zo ja, wanneer kan er een update van de app verwacht worden?
Mvg,
Wouter