Ik zag dat deze topic al gesloten is. maar wil toch weten of er al een betere oplossing is voor de gids behalve je tv uit en aan te zetten
Beste forumgebruikers,
Ik heb sinds vorige week TV en internet van T-Mobile via de glasvezel. Bij Ziggo weg gegaan en alles ondergebracht bij T-mobile... Internet bevalt goed, allen TV app gids is een drama. Spijt van overstap….?
Ik heb problemen met de app op de nieuw aangeschafte Oled Tv van Samsung. Deze tv gebruik ik in de woonkamer, en speciaal aangeschaft om de T-mobile app te kunnen gebruiken. De app werkt wel zenders naar boven en naar beneden zappen. Alleen bij het aanzetten van de tv en het selecteren van de gids komt het scherm doorzichtig in beeld en blijft er een radertje draaien. De gids wordt niet opgestart en blijft hangen. Heb al van alles geprobeerd, een harde reset; de tv dus van spanning af gedurende 20 sec, en daarna weer aan. Modem gereset. App er af en weer erop. Meerdere keren van alles geprobeerd. Wie heeft hier een oplossing voor? Het TV kastje gebruik ik op de slaapkamer en werkt wel goed. Ik wil de app op de tv gebruiken omdat ik het tv kastje niet kan plaatsen. Zo is het geen TV kijken!
Weet iemand een oplossing? Dank je alvast.