Skip to main content

Hallo,

 

hopelijk ben ik niet de enige; maar komende van NLZiet ben ik echt teleurgesteld in de app van T-Mobile. Vraag mij oprecht af of iemand van T-Mobile deze app zelf gebruikt. Heb namelijk werkelijk nog nooit een app meegemaakt  die zo niet-gebruiksvriendelijk is. 
Het zappen kan op twee manieren, dubbelklik is kennelijk voor “opties”, onmogelijk om naar een andere dag in TVGids te gaan maar het ergste vind ik nog wel de zoekfunctie waar alle herhalingen tussen zitten. 
 

Concrete vraag: gaat T-Mobile nog iets aanpassen aan de interface van deze app zodat deze meer op NLZiet gaat lijken?

Hoi @NicoFa, allereerst heel erg bedankt voor je feedback, dat waarderen wij altijd! 😃 Op de Community hebben wij een verzameling van alle feedback staan, namelijk hier: Wensen & Suggesties voor Thuis. Wij doen onze uiterste best om zo veel mogelijk van deze punten binnen een redelijke termijn toe te voegen en de service nog meer te verbeteren. 

Ik weet ook dat er aanpassingen aan de interface op de planning staan. Hoe snel en wat precies durf ik je niet te vertellen. In ieder geval weet ik een ding zeker: onze oren staan open en wij gaan zo snel mogelijk proberen om met een supermooie en -handige verbetering te komen! 💪


Reageer