Hoi. Ik heb contact opgenomen via Twitter maar die verwijzen me naar hier. Hoe kan ik in de tv app resolutie aanpassen. Als ik naar account ga, instellingen kan ik dat nergens aanpassen/vinden? Er zou resolutie/kwaliteit bij moeten staan maar dat staat nergens.
Hi
Goed dat je hiervoor een topic bent gestart. Het is niet mogelijk om de kwaliteit handmatig te verbeteren. Wel kun je de instellingen van je tv aanpassen. Als je een 4k tv hebt raden we aan om Full HD/1080P in te stellen voor het beeld. Hopelijk lukt het hiermee. Anders kun je altijd de tv bekabeld aan sluiten, dat helpt vaak ook voor de stabiliteit. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust.
En dat is nu dus ook een probleem. Heb een grundig 4k en heb de gebruiksaanwijzing erbij gepakt, online gezocht maar nergens kan ik vinden hoe dat moet of kan. Heb alle tv instellingen gecheckt maar helaas. Nu zit ik dus met niet zo'n best beeld, happeringen op de tv boven. Voorheen Ziggo en daar geen problemen mee, altijd prima beeld op de app.
Voor de tv beneden een mediabox besteld en gelukkig kan ik op de mediabox wel de resolutie aan passen en nu daar dus prima beeld eindelijk. Bekabeld aansluiten geeft boven geen verbetering.
Opgelost. Media tunneling op aan gezet en het beeld is nu prima. Dus voor iedereen met een 4k tv die niet weet of kan switchen naar een andere resolutie, dit was hier de oplossing gelukkig.
En dat is nu dus ook een probleem. Heb een grundig 4k en heb de gebruiksaanwijzing erbij gepakt, online gezocht maar nergens kan ik vinden hoe dat moet of kan. Heb alle tv instellingen gecheckt maar helaas. Nu zit ik dus met niet zo'n best beeld, happeringen op de tv boven. Voorheen Ziggo en daar geen problemen mee, altijd prima beeld op de app.
Voor de tv beneden een mediabox besteld en gelukkig kan ik op de mediabox wel de resolutie aan passen en nu daar dus prima beeld eindelijk. Bekabeld aansluiten geeft boven geen verbetering.
Er is ook een snelmenu, te bereiken met de centrale ‘OK’ knop (maar dat zal niks helpen bij verbindingsproblemen. De automatische stand is er juist voor zodat hij kan terugschakelen naar een lagere kwaliteit stream die minder bandbreedte nodig heeft zodat de stream wel blijft doorgaan ipv gaat haperen/stoppen. Maar net als bij Viaplay zal de oorzaak wellicht wel buitenshuis te vinden zijn ).
Kijk, daar heb ik wat aan. Dit werkt dus ook gewoon!! Bedankt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.