Skip to main content

De tv app op onze tv werkt prima, alleen is er geen beeld. Geluid wel, maar ook dat verdwijnt na 30 seconden en dan is er alleen nog maar een zwart beeld. We kijken ju via het losse tv kastje, ook omdat hier minder vertraging opzit. Hier is overigens geen probleem mee

Hey @Geerenjuud, ik ben blij om te horen dat de TV Box goed werkt!

De app daarentegen lijkt niet volledig te functioneren. Ik heb een blik geworpen op je verbinding en zie dat het apparatuur al enige tijd aan staat. Ook zie ik wat ruis ontstaan bij het modem. Waar heb je het modem precies staan en zijn er apparaten in de buurt die voor verstoring kunnen zorgen? Mag ik je vragen om een powerflip uit te voeren en de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Hopelijk lost dit het voor je op!

  • Powerflip
  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 


Hoi Tommie van Odido,

Bedankt voor je snelle reactie,

Het modem staat onder de tv en ook de tv box staat daar. Alles bij elkaar en ook alles stand-by, dus vandaar de ruis, denk ik.

App verwijderd, opnieuw geïnstalleerd en nu werkt hij wel. Top thnx

Ik heb nu nog een probleem met een laptop die het netwerk niet kan vinden. Andere laptops hebben geen probleem, maar deze vindt wel het netwerk van de buurvrouw, maar niet die van ons.

Enig idee?

 


Hi @Geerenjuud, ik ben blij dat het nu werkt!

Ik heb wifi 6 uitgeschakeld op het modem voor je en de beveiliging op WPA2 in plaats van WPA3 gezet. Kan je het modem 30 seconden van het stroom halen en daarna kijken of je je netwerk nu wel op de laptop kunt vinden? 


Ja, hij doet het. Helemaal goed, dank je wel 


Reageer