De app op mijn tablet werkt niet meer na een update. Ik kan de app openen maar geen zenders bekijken. Ik heb alle bekende adviezen al opgevolgd. Maar niets werkt wie kan mij helpen?
Bedankt alvast
Bladzijde 1 / 1
Hi Margadi, ik kijk graag met je mee! Bedoel je met een update een update van de TV Anywhere app of van je tablet zelf? De beste manier is om uit te loggen/je af te melden van de TV Anywhere app. Het liefst met alle apparaten als je er meerdere gebruikt, en dan de app opnieuw te installeren op je tablet. Mocht dit geen resultaat hebben laat dan even weten welk type tablet je gebruikt, welke versie van het besturingssysteem en of je de laatste versie van de TV Anywhere app gebruikt!
Bedankt voor je antwoord Brian. De update was een update van de tv app. Ik heb alle ideeën geprobeerd maar niets werkt.
De tablet is een samsung galaxy tab A. Android 7.11 en. Ik heb de laatste versie van de tv app
De tablet is een samsung galaxy tab A. Android 7.11 en. Ik heb de laatste versie van de tv app
Uhm apart.
De App is naar mijn weten sinds Mei/juni niet meer geüpdatet. Dat was toen een grote verandering die op Android telefoons nog al wat problemen veroorzaakte.
Zou je kunnen in de app kunnen kijken welke versie er op je telefoon geïnteresseerd is??
*Dit kun je vinden in de instellingen van de Anywhere App.
De App is naar mijn weten sinds Mei/juni niet meer geüpdatet. Dat was toen een grote verandering die op Android telefoons nog al wat problemen veroorzaakte.
Zou je kunnen in de app kunnen kijken welke versie er op je telefoon geïnteresseerd is??
*Dit kun je vinden in de instellingen van de Anywhere App.
Hallo Stefan. De app is geüpdate op 26 sept 2018 de versie is 2.0.3
Ah oke dan is er een Update speciaal voor Android geweest. Ik herrinder me het nu opeens. Het is heel vreemd want die eerdere problemen zouden met update opgelost moeten zijn.
Krijg je ook een foutmeldig? Of is het echt alleen zwart beeld?
Krijg je ook een foutmeldig? Of is het echt alleen zwart beeld?
Er staat: oeps er ging iets mis met de tv anywhere player
Hi margadi, bedankt voor de informatie! Krijg je deze melding via het mobiele netwerk en via wifi of alleen bij één van de twee? En werkt de app nog wel op andere apparaten zoals je mobiele toestel? Zou je eens willen controleren of het nog helpt als je 'streamen in hoge kwaliteit' uit zet bij de instellingen? Ik hoor het graag!
Hallo Brian
Het uitzetten van streamen hoge kwaliteit maakt geen verschil. Op de andere tablet werkt de app normaal. Dit is een Huawei.de tablet werkt alleen op wifi
Het uitzetten van streamen hoge kwaliteit maakt geen verschil. Op de andere tablet werkt de app normaal. Dit is een Huawei.de tablet werkt alleen op wifi
Hi margadi, bedankt voor de toelichting! Ik heb onze technisch specialisten ingeschakeld om te onderzoeken waarom de app opeens niet meer werkt en of we dit kunnen verhelpen. Bedankt voor de informatie!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.