Skip to main content
NVandaag via het forum vernomen dat ik als ik tv anywhere wil gebruiken voor Ziggo sport te kijken ik de app van Ziggo Go moet gebruiken.

Als ik de app installeer kan ik van alles proberen maar helaas kan mooi niet inloggen.

Is dit de zoveelste leugen van een T-Mobile medewerker of moet ik iets bijzonders doen?

Heb mijn klantnummer gebruikt en tv klantnummer en de tv pincode.

Wie kan mij vertellen hoe dit zit, ben na 16 uur storing van gisteren en vandaag wel beetje klaar met T-Mobile.
Hallo jetoorn,



Wat vervelend, het zit je maar niet mee.

Je kan Ziggo Sport kijken via Ziggo Sport Totaal.

via de website http://go.ziggosporttotaal.nl

Of de Android app: https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.chellomedia.sport1&hl=nl

Of de IOS app: https://itunes.apple.com/nl/app/ziggo-sport-totaal/id498487126?mt=8



Meer info kan je vinden op de T-Mobile Website: https://www.t-mobile.nl/thuis/interactieve-tv/ziggo-sport-totaal
Ik kan niet inloggen met mijn klantnummer, maar ik moet inloggen met een mailadres. Welkedien ik te gebruiken.?
Hey Jeffry,



Dat je TV wil kijken snap ik ontzettend goed en vooral nu! ;)



Als je wil inloggen op de TV Anywhere App heb je je TV klantnummer nodig als gebruikersnaam. Dit is een tiencijferige code.



Ben je deze kwijt of heb je hem even niet bij de hand? Geen probleem! Je kunt deze vinden op de voorpagina van je My T-Mobile Thuis omgeving.



Als je wil inloggen in je My T-Mobile Thuis omgeving om dit in te kunnen zien, heb je je @t-mobilethuis.nl e-mailadres nodig als gebruikersnaam. Mocht je je wachtwoord niet hebben? Ook hier hebben we aan gedacht! Je kunt bij de inlogpagina klikken op "Wachtwoord Aanvragen". Vul bij het volgende scherm je @t-mobilethuis.nl e-mailadres en je krijgt een mailtje van ons!



Om gebruik te maken van de Ziggo Sport Totaal app via T-Mobile Thuis, kun je de instructies opvolgen in dit topic.



Veel kijkplezier! :)



^Roy

Reageer