Skip to main content

TV Anywhere werkt niet. Al weken. Niet via Wifi en niet via Mobiel netwerk

niet op apps, niet via browsers, niet op computers,niet op  iphone en niet op ipad.

Macs, iPhone en Ipad laatste versies. Browsers Brave, Firefox en Safari

VPN uit. Cache en cookies geleegd, Alles herstart.

Ik kan wel inloggen en zie startscherm op iphone

Browsers (https://t-mobiletv.nl/inloggen/index.html#/) zwart scherm na invullen inloggegevens.

Iphone een copyrightmelding (332196) soms ander nummen en/of afspelen mislukt meldingen

 

 

Hi @NonfortisCedtenax, welkom op onze Community! Ik kijk graag met je mee. Ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Kan je mij ook antwoord geven op de volgende vragen:

 

TV Anywhere Web

  • Ervaar je ook problemen met andere websites? (Zoals YouTube of Netflix)
  • Heb je het met meerdere laptops/desktops geprobeerd, krijg je dan het zelfde te zien?
  • Werkt het wel met een bekalde verbinding?
  • Welk besturingssysteem gebruik je?
  • Welke schermresolutie heb je ingesteld?
  • Sinds wanneer ervaar je dit? (Datum)

 

TV Anywhere App

  • Verwijder de app en installeer deze opnieuw, geeft hij nog steeds dezelfde foutmelding?
  • Type apparaat? (Bijvoorbeeld iPhone 14)
  • Sinds wanneer ervaar je dit? (Datum)

 

Alvast bedankt voor de moeite, talk soon!


 

Tommie, dank voor reactie.

In het rood mijn reactie, antwoorden.
Ik stuur in privé mijn abbo gegevens separaat
 
Uitgelichte reactie
Hi@NonfortisCedtenax, welkom op onze Community! Ik kijk graag met je mee. Ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Kan je mij ook antwoord geven op de volgende vragen:
 Tommie, dank voor reactie.


TV Anywhere Web
• Ervaar je ook problemen met andere websites? (Zoals YouTube of Netflix)
nee, ook niet Ziggo en Viaplay
• Heb je het met meerdere laptops/desktops geprobeerd, krijg je dan het zelfde te zien?
1 Macbook en 1 iMac
• Werkt het wel met een bekalde verbinding?
Niet geprobeerd, kan ik nog doen 
• Welk besturingssysteem gebruik je?
iOS Ventura 13.2.1, browsers up to date en cache geleegd.
• Welke schermresolutie heb je ingesteld?
5120 x 2880 op iMac, 2500 x 1600 op MacBook Retina
• Sinds wanneer ervaar je dit? (Datum)
Moeilijk te zeggen maar het heeft nooit gewerkt sinds overgang van Tele2 naar TMobile paar maanden geleden
 TV Anywhere App
• Verwijder de app en installeer deze opnieuw, geeft hij nog steeds dezelfde foutmelding?
Op iPhone heeft dit nu wel gewerkt. VPN uitzetten, VPN app uitzetten, caches legen, telefoon herstarten.
Ipad moet ik nog proberen 
• Type apparaat? (Bijvoorbeeld iPhone 14)
• Sinds wanneer ervaar je dit? (Datum)
 Alvast bedankt voor de moeite, talk soon!

 


@NonfortisCedtenax Dank je wel voor het testen! Ik vermoed dat je op de Macbook en iMac gebruikmaakt  van Safari. Klopt dit? Deze wil inderdaad problemen geven. Zou je het via een andere browser willen proberen zoals Edge of Google Chrome? Ik heb dit zojuist voor jouw account ook getest in de Edge browser en hier werkt het, ook het afspelen.

Daarnaast is het goed om te weten dat de app inderdaad niet werkt met VPN en alleen via de wifi of mobiele verbinding of bekabelde verbinding.

Ik ben benieuwd of het met een andere browser wel lukt om de app te gebruiken in de browser! Super dat het voor jouw iPhone nu wel werkt. 


Na een week pielen:

App

T-Mobile app werkt nog steeds nergens op de macs.

Geen VPN oid aan en overige gegevens zie boven (eerst lezen! voordat jullie een standaard nutteloos antwoord geven)

App opnieuwe gede- en geinstalleerd, diverse malen en op 2 verschillende computers

Nog steeds “Afspelen is mislukt neem contact op met klantenservice (code 214999)

of soms direct jailbreak codes bij openen app. Beginscherm wel getoond.

Browsers

Alleen Chrome speelt https://t-mobiletv.nl/ af

Dissenter , Brave en Safari zwart scherm na inloggen. (Firefox aan het werk gekregen)

Blijft een bedroeven slecht product, want discovery”, netflix, viaplay en eurosport werken uitstekend op deze machines/browsers en of apps.


@NonfortisCedtenax Als ik jou goed begrijp, heb je geprobeerd de app te downloaden op jouw computers. Dit werkt niet en je dient inderdaad of de mobiel app te gebruiken of via de computers via de browser Edge of Chrome. Super dat het via Firefox bij jou nu ook werkt! Waarom het in de andere browsers niet goed werkt, durf ik niet te zeggen, maar ik ga dit zeker aankaarten bij onze tv-specialisten zodat hier wellicht een update voor komt en het compitabel wordt met meerdere browsers. Dank voor het delen!


Reageer