Tommie, dank voor reactie.
In het rood mijn reactie, antwoorden.
Ik stuur in privé mijn abbo gegevens separaat
Uitgelichte reactie
Hi@NonfortisCedtenax, welkom op onze Community! Ik kijk graag met je mee. Ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Kan je mij ook antwoord geven op de volgende vragen:
Tommie, dank voor reactie.
TV Anywhere Web • Ervaar je ook problemen met andere websites? (Zoals YouTube of Netflix)
nee, ook niet Ziggo en Viaplay
• Heb je het met meerdere laptops/desktops geprobeerd, krijg je dan het zelfde te zien?
1 Macbook en 1 iMac
• Werkt het wel met een bekalde verbinding?
Niet geprobeerd, kan ik nog doen
• Welk besturingssysteem gebruik je?
iOS Ventura 13.2.1, browsers up to date en cache geleegd.
• Welke schermresolutie heb je ingesteld?
5120 x 2880 op iMac, 2500 x 1600 op MacBook Retina
• Sinds wanneer ervaar je dit? (Datum)
Moeilijk te zeggen maar het heeft nooit gewerkt sinds overgang van Tele2 naar TMobile paar maanden geleden
TV Anywhere App • Verwijder de app en installeer deze opnieuw, geeft hij nog steeds dezelfde foutmelding?
Op iPhone heeft dit nu wel gewerkt. VPN uitzetten, VPN app uitzetten, caches legen, telefoon herstarten.
Ipad moet ik nog proberen
• Type apparaat? (Bijvoorbeeld iPhone 14)
• Sinds wanneer ervaar je dit? (Datum)
Alvast bedankt voor de moeite, talk soon!