Beantwoord

Tv anywhere voor Android probleem

  • 8 September 2020
  • 3 reacties
  • 422 Bekeken

Reputatie 1

Op de Playstore staat nog steeds versie 2.0.4 (uit 2018, ook al staat er 2020 in de omschrijving). Hoewel er elders op het forum staat dat er een nieuwe versie in de store staat, is dit niet zo.

Alleen de tekst is aangepast, niet de onderliggende app. Updaten lukt dus niet en dat is best vervelend wanneer je weet dat de oude app per 1 oktober stopt met werken. Dat is dus over ongeveer 3 weken.

Voor mij is het redelijk belangrijk om te weten of de nieuwe app gaat draaien en of de mensen van t-mobile überhaupt een beetje aandacht schenken aan de Android gebruikers. Ik ga namelijk verhuizen en zonder goeie Android oplossing  kan ik misschien beter gelijk overstappen. Ik wil namelijk niet meer terug naar een tuner die alleen tv doet.

 

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 8 September 2020, 11:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge

@len_tour op welke apparaat gebruik je momenteel de app? Sinds vandaag is de nieuwe app namelijk voor iedereen beschikbaar gesteld. Zou je kunnen kijken of je nog steeds alleen versie 2.0.4 ziet? Anders hoor ik graag het type toestel en de Android versie die daar op draait.

Reputatie 1

Ik heb de update.

Het werkt niet op mijn Mediabox die ik gebruik voor TV-kijken (de app crashed voor hij is opgestart). Een Ugoos-ut3s met Android 7.1.2, kernel 4.4.112, firmware 4.0.0.b. De browser versie werkt maar dan moet ik de pagina in chrome wel op de desktopsite ipv mobile zetten. Anders verwijst de pagina naar de Apple-en Play-store. Helaas moet dat iedere keer.

Gelukkig heb ik de 2.0.4 apk nog en kan terug maar dat is geen blijvende oplossing.

Het werkt niet op mijn chromebook, Een HP-Chromebook 14-CA050ND versie 85.0.4183.84 Dat maakt niet heel veel uit omdat de browserversie eigenlijk voldoende werkt voor die keren dat ik het gebruik. Ik moet alleen steeds opnieuw inloggen en das vervelend. Verder is het lastig het begin vinden van een Live uitzending. In de app kon je terugspoelen naar het begin van het programma. Dat is nu lastig/ een frustratie.

Het werkt wel op mijn telefoon. Een Blackview BV5500Pro. Android 9.0 maar die gebruik ik nooit om tv te kijken. Ik heb het alleen even getest.

 

Nu wordt het lastig want ik wil best de Ugoos vervangen maar dan wel voor een Android TV apparaat  en wanneer ik het forum zo ff snel doorgelezen heb zijn er geen plannen om dat te ondersteunen. Overstappen naar Apple-TV ga ik niet doen omdat verder overal Android, Windows en Linux draai. Iedere keer als ik iemand moet helpen met Apple producten is het 1 grote frustratie. Wanneer het werkt is het goed maar bij problemen of wanneer je iets bijzonders wilt is het een drama met die dingen. 

 

Ik zal de nieuwe versie gaan testen op een Android-TV box van Nvidia maar die staat bij mijn ouders dus dat gaat niet zo makkelijk.

Ik heb een Kodi app gevonden en die werkt nu prima maar ik ben bang dat die er ook mee op gaat houden, 1 oktober.

 

Reputatie 7
Badge +5

@len_tour Bedankt voor de uitgebreide terugkoppeling. @Hans-Juriën Hierbij de antwoorden op de gevraagde info!

Reageer